سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از حضور و فعالیت ۵۰۰ حافظ قرآن کریم در این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد و گفت: صد نفر از این بانوان طلبه، حافظ کل قرآن کریم هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود مدنی»، مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  در دیدار جمعی از حافظان، قاریان، مربیان و خادمان قرآنی این مؤسسه علمی حوزوی با حضرت آیت الله  نوری همدانی(حفظه الله)، ضمن قدردانی از رهنمودهای ارزنده حضرت آیت الله نوری همدانی، اعیاد ماه ربیع الأول را که به برکت ولادت باسعادت حضرت خاتم الأنبیا(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) به نام ربیع المولود نامیده می شود، تبریک گفت.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) عنوان کرد: از مجموع 7 هزار طلبه حضوری که در سطوح دو، سه و چهار مشغول به تحصیل‌اند، حدود 500 نفر حافظ بیش از 5 جزء قرآن کریم و صد نفر از آنان حافظ کل قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی به برنامه های قرآنی در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اشاره کرد و افزود: در میان برنامه ها و فعالیت های جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، برنامه های قرآنی چه در بخش علمی و چه در بخش قرائت، تجوید و حفظ از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه برنامه های آینده این مؤسسه علمی حوزه ای، سمت و سوی قرآنی خواهد داشت، تصریح کرد: ما از خداوند متعال، توفیق شایستگی استفاده از قرآن کریم را خواستاریم و امید است که از متمسکین به ثقلین باشیم تا با وعده صادقه قطعیه در کنار حوض کوثر همراه با قرآن کریم و عترت به محضر حضرت رسول اکرم(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) مشرف شویم.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در ادامه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت علیه جریان های انحرافی، عنوان کرد: پیروزی های جبهه اسلام در این روزهای اخیر، خوشحالی قلوب همه مشتاقان را فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در پایان اظهار امیدواری کرد که سلسله این پیروزی های اسلام علیه جبهه کفر به پیروزی عظیم و وعده الهی که پیروزی اسلام بر کفر جهانی و ظهور حضرت ولیّ عصر(عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه) است، منجر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha