پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانیون در اردوهای جهادی

حوزه/ مسئول بسیج دانشجویی استان یزد از اعزام ۴۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم خبر داد و گفت: بیش از ۳۰نفر از روحانیون سال گذشته در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، سید حسین راسخی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ شکوه که با تقدیر از جهادگران دانشجویی استان در سالن شهید پاک‌نژاد تربیت معلم یزد برگزار شد با اشاره به اعزام دانشجویان و جهادگران در سال گذشته به مناطق محروم استان یزد، گفت: در این گروه های جهادی بیش از 30نفر از روحانیون نیز حضور فعال و گسترده داشتند و در این مناطق علاوه بر پاسخگویی شبهات و سوالات شرعی ، در ساخت و ساز نیز کمک های شایان توجهی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه سال گذشته 40 گروه جهادی در قالب 800 نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مناطق محروم استان اعزام شدند، تصریح کرد: 7 گروه به خارج از استان و 33 گروه به داخل استان اعزام شدند. در این اعزام‌ها تعداد 300 نفر خواهر و 500 نفر برادر حضور داشتند و 30 هزار نفر نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی 16 یادواره برگزار شد گفت: بسیجیان و دانشجویان با این حرکت امید به انقلاب را در نقاط محروم زنده کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه 27 نمایشگاه محصولات فرهنگی در اردوهای جهادی برپا شد، افزود: اکران 28 فیلم و مستند، تجهیز 8 کتابخانه روستایی، برگزاری 52 مسابقه فرهنگی، توزیع 4213 اقلام فرهنگی، برگزاری 96 کلاس آموزش احکام و قرآن، تولید 2 نشریه فرهنگی و برگزاری 70 کلاس اخلاق از در برنامه‌هایی است که در این اردوها اجرا شد.

راسخی در پایان اظهار کرد: فعالیت‌های بسیاری در حال انجام است که یکی از آن‌ها راه‌اندازی جمعیت امام حسن مجتبی(ع) در مناطق محروم بود و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در نقاط حاشیه‌نشین از دیگر فعالیت‌های بسیجیان فعال جهادی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از روحانیونی که در این سالها زحمات بسیاری در اردوهای جهادی متحمل شده اند و اقدامات شایسته ای انجام دادند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha