پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن منتظری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: اولین ویژگی یک جامعه قرآنی امنیت بالا در سطح اجتماع است و دیگر ویژگی آن وجود اطمینان قلبی در بین افراد آن می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن منتظری شامگاه دوشنبه در حاشیه مسابقات قرآن کریم ویژه روحانیون و طلاب اهل سنت کشور که در سنندج برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در اقیانوس عظیم قرآن هرچه پیش برویم بازهم تشنه تر از قبل می شویم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی  غرب کشور با  اشاره به این که انسان هرچه قدر در قرآن تامل و تدبر داشته باشد بازهم کم است، افزود: در این جهان مادی که وضعیت بشریت بسیار وحشتناک است، بی شک اگر به قرآن برگردیم، درمان همه دردهای ما خواهد بود.

وی با بیان این که قرآن کریم می فرماید من نسخه ای هستم که تمام بیماری های روحی و جسمی را شفا می بخشم و دائما ما را به سمت تدبر دعوت می کنند، ابراز داشت: اگر امروز در جامعه دردی داریم این متعلق به خود ماست، چون از قرآن دوریم و به آن عمل نمی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه سخنان خود به ویژگی های یک جامعه قرآنی اشاره کرد و گفت: اولین ویژگی جامعه قرآنی امنیت بالا در سطح اجتماع است و دیگر ویژگی آن وجود اطمینان قلبی در بین افراد آن می باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان گفت: در مقابل جامعه ای که از قرآن دوری کرده است به دردهای بسیاری همانند ترس و اضطراب و بی برکت شدن زندگی ها مبتلا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha