جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر رهبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اعتقاد به ولایت‌فقیه ضامن بقای انقلاب است و برای اعتلا بخشی و بهبود شرایط، مسئولین باید در جهت خدمت به مردم و تحقق مردم سالاری دینی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازقزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین،ضمن گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین، گفت: با سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین مسئولین به بسیاری از مصوبات اجرایی استان جامه عمل پوشاندند. در این سفر دل‌های همه مردم قزوین بیشتر از قبل با یاد امام و شهدا مانوس شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: خدمت به مردم و انقلابی بودن مسئولان دو مورد از مهم‌ترین تاکیدات مقام معظم رهبری در این سفر بود که نیاز است در راس امور قرار بگیرد..

وی در ادامه به نقش ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید به خود ببالیم که سپاه پاسداران در هر امری همیشه پیشقدم است و امروز با نگاهی به مناطق زلزله زده غرب کشور می توان دریافت که اگر حضور گروه های بسیجی در این منطقه نبود اوضاع به گونه ای دیگر بود و شاهد این حرکت خوب و رو به رشد در خدمات رسانی به مردم آسیب دیده نبودیم.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: امروز شرایط به گونه ای است که همه مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه اذعان دارند که سپاه توانسته  نسبت به دستگاه دیگر عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی با اشاره  به اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم زلزله زده کمتر شود، تصریح کرد: مسئولین نیز باید با قدرت و وحدت رویه بیشتری پا به میدان عمل بگذراند و مردم را یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha