جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: امروزه با افزایش وسایل ارتباط جمعی چون شبکه های اجتماعی و اینترنت ارتباط با خدا در حال کم رنگ شدن است و این زنگ خطری برای جامعه است، براین اساس ضرورت تحقیق و پژوهش آشکارتر می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید علی اصغر موسوی شامگاه سه شنبه در جلسه ای که به مناسبت هفته پژوهش در مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) خور و بیابانک برگزار شد، اظهار کرد: انسان بدون تحقیق، نوآوری و ژرف نگری در هیچ مقوله ای نمی تواند به هدف های والا دست پیدا کند.

وی با اشاره به این که اگر ژرف نگری و پژوهش نباشد، نتیجه آن در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است، ابراز داشت: با توجه به افزایش راه های نفوذ دشمن در بین جوانان و خانواده ها، وظیفه روحانیون و طلاب سنگین تر شده، لذا حوزویان باید در مورد ابزار و برنامه های دشمن که بنیان خانواده ها را متزلزل می کند، تحقیق کرده و آسیب های چنین برنامه هایی را آشکار نمایند و با استفاده از دستورات قرآن و ائمه معصومین(ع)، جایگزین مناسبی به خانواده ها معرفی کنند .

این کارشناس مذهبی یادآور شد: امروزه با افزایش وسایل ارتباط جمعی چون شبکه های اجتماعی و اینترنت ارتباط با خدا در حال کم رنگ شدن است و این زنگ خطری برای جامعه است، براین اساس ضرورت تحقیق و پژوهش آشکارتر می شود.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: طلاب باید هم خود اهل مطالعه و تحقیق باشند و هم اطرافیان را ترغیب به تحقیق پیرامون موضوعات مبتلا به جامعه کنند، در این صورت دست دشمن کوتاه شده و به راحتی نمی تواند زمام امور مردم را به دست گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha