جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران

حوزه/ غلامرضایی گفت: غرب به چهار دلیل موقعیت ژئو استراتژیک، ژئو پلیتیک جغرافیایی، ژئو پلیتیک اقتصادی، ژئو پلیتیک فرهنگی تصمیم بر در اختیار قراردادن فلسطین به صهیونیست های جهان گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی در نشست سیاسی که در مدرسه علیمه خواهران حضرت حکیمه (س) سپاهانشهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل  ایجاد داعش نا امن کردن جمهوری اسلامی بود.

وی با تاکید براینکه  سلطه گران می دانند اگر بخواهند بر جهان مسلط شوند باید بر خاورمیانه مسلط شود، گفت: غرب به چهار دلیل موقعیت ژئو استراتژیک، ژئو پلیتیک جغرافیایی، ژئو پلیتیک اقتصادی، ژئو پلیتیک فرهنگی تصمیم بر در اختیار قراردادن فلسطین به صهیونیست های جهان گرفت.

 تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: هر چه نیروهایی داعش و متجاوز در خاورمیانه باشند، امنیت اسرائیل در منطقه خواهد بود، لذا  مشکل اصلی آمریکا، جبهه مقاومت است.

غلامرضایی با اشاره به این که 12 کشور به طور مستقیم از داعش حمایت می‌کردند و پیروزی  نظام اسلامی و جبهه مقاومت برای آنها سخت بود، ادامه داد: هدف دشمنان این بود که پس از تسلط بر سوریه و عراق به سمت  و سوی جمهوری اسلامی بیاند، ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب این امر میسر نشد

کارسناش مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در رابطه با کردستان عراق نیز قصد سلطه گران، ایجاد اسرائیل دوم در منطقه بود تا با ایران هم مرز ‌شوند و سپس امنیت جمهوری اسلامی به خطر بیافتد.

وی در پایان به حمایت های ترامپ از اسرائیل اشاره کرد و گفت: ترامپ به  مسلمانان اعلام جنگ کرده است، لذا هر میزان وحدت بین امت اسلامی بیشتر شود دشمنان ذلیل تر می شوند، براین اساس نباید به مسئله فلسطین بی اعتنا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha