پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین وی با بیان اینکه مطابق با فرمایش امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی دارای سه پایه قرآن، عترت و مردم است، گفت: دشمن برای ضربه زدن به مسلمان با ترفندهای مختلف وارد صحنه می‌شود و برخی مواقع هم به ظاهر همگام با ما حرکت می‌کند که در این راستا باید مراقب این حیله‌ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان صبح امروز در نشست بصیرتی در جمع اعضای حلقه های صالحین سپاه شهرستان اقبالیه به لزوم وحدت و همدلی در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی مردم با اتحاد و یکپارچگی در صحنه حضور می‌یابند دشمنان از داخل سست و ضعیف می‌شوند.

وی افزود: تنها عواملی که ما را تا به امروز موفق و مستقل نگه داشته، ایمان و اراده و توکل بر خدا بوده است؛ این گفته ها شعار نیست؛ بلکه خود فرد باید به آن دست یابد.

وی ادامه داد: ایمان و آرمان تنها چیزی بود که در دل جوانان ما موج میزد و امروزه دشمن درصدد متزلزل کردن باورهای دینی نسل جوان ماست.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان خاطرنشان کرد: امروز بیداریاسلامی نشأتگرفته از مکتب امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی موجب شده که مدافعان بسیاری از اقصینقاط جهان برای دفاع از مکتب سالار شهیدان(ع) و مسلمانان مظلوم عراق و سوریه به میدان نبرد وارد شدند و آن پیروزی بزرگ را رقم زدند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: استکبار جهانی قصد داشت تا با حذف سوریه ‏و عراق، اسرائیل را به همجواری مرزهای ایران منتقل کرده و به وسیله آن جمهوریاسلامیایران را از میان بردارد، اما مدافعانحرم با ادامه دادن راه شهداء، اجازه تکرار تاریخ و جسارت به اهل بیت(ع) را نداده و اسرائیل را در مرزهای خود غافلگیر کردند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه تصریح کرد: دشمن باید بداند که جوانان ما همچنان انقلابی هستند و هیچ کس نباید سیاست را از دین و مبانی انقلابی ما جدا کند؛ شکل گیری دین اسلام با جوانان بود و در آخرالزمان نیز با حضور جوانان اِحیا می‌شود.

وی اظهار کرد: بصیرت و ولایت مداری مردم ایران در ۴۰ سال گذشته همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند نسل جوان را از آرمان های ارزشمند امام و شهدا دورکنند؛ اما باید بدانند تا زمانی که تفکر و اندیشه شهدا در ذهن مردم وجود دارد هرگز از مسیر پرافتخار خود عقب نشینی نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین وی با بیان اینکه مطابق با فرمایش امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی دارای سه پایه قرآن، عترت و مردم است، خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به مسلمان با ترفندهای مختلف وارد صحنه می‌شود و برخی مواقع هم به ظاهر همگام با ما حرکت می‌کند که در این راستا باید مراقب این حیله‌ها بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha