جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

پنجمین نکوداشت پژوهشگران، انجمن ها و تشکل های علمی برتر جامعه المصطفی، در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پنجمین نکوداشت پژوهشگران، انجمن ها و تشکل های علمی برتر جامعه المصطفی، با حضور جانشین ریاست جامعه المصطفی،  سالن عارف الحسینی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور طلاب و پژوهشگران جامعه المصطفی برگزار شد.

لازم به ذکر است: جانشین ریاست جامعه المصطفی، در این آیین نکوداشت پژوهشگران برتر به تعاملات میان جامعه المصطفی با مراکز بین المللی کشورهای مختلف اشاره نمود و ابراز داشت: محصولات پژوهشگران جامعه المصطفی در تعیین رده بندی های علمی جامعه المصطفی در گستره جهانی تاثیرگذار بوده،  لذا باید از ظرفیت تعاملات میان دانشگاهی المصطفی با مجامع علمی جهان حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با اشاره به این که در عصر کنونی فرصت های بی شماری برای ورود به تحققات فراهم است، اظهار داشت: با توجه به فزونی نیازهای بشر به معارف الهی ورود به پژوهش های دینی رسالتی دینی و اسلامی است که باید به بهترین شکل و زیباترین روش پیگیری نماییم.

وی در ادامه  با بیان این که افکار و آثار و اندیشه های محققان و پژوهشگران زیر ساخت های علمی جامعه را می سازد، اظهار داشت: تمام مراکز علمی به ویژه جامعه المصطفی بدون تحقیقات پژوهشی در جا خواهند زد؛ چرا که پیشرفت در حوزه های مختلف نیازمند هدفمند سازی فعالیت های پژوهشی است.

معاون پژوهش جامعه المصطفی، با اشاره به این که به همت پژوهشگران المصطفی قدم های بزرگی برداشته شده است، ابراز داشت: از میان طلاب جامعه المصطفی بیش از 4800 محقق و پژوهشگر فعال دست به قلم بوده که تولیدات فاخری را به جوامع بشری عرضه نموده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha