جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجلیل از بانوان طلبه  رتبه های اول تا سوم جشنواره علامه حلی تجلیل

آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) و تجلیل از سه نفر از طلاب دارای رتبه های اول تا سوم جشنواره علامه حلی(ره)استان و طلبه این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، به مناسبت هفته گرامیداشت پژوهش آیین تجلیل از پژوهشگران مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با حضور حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان، رؤیا دهقانی معاون پژوهش مرکز، مدیر مدرسه الزهرا(س) و اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم، سه نفر از برترین پژوهشگران سومین جشنواره علامه حلی(ره) استان و طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) خانم ها سکینه گلاب رتبه اول جشنواره و معاون پژوهش مدرسه، هانیه وحیدی فر حائز رتبه اول و راحله عباسقلیان رتبه سوم جشنواره با اهدای جوایزی تجلیل شد.

اهم برنامه های این مراسم را اجرای سرود «من یک طلبه ام» کاری از طلاب مقطع سیکل با شعری از طلبه شاعر این مدرسه، رونمایی از کیک اختصاصی هفته پژوهش به مناسبت برتری طلاب مدرسه در جشنواره علامه حلی(ره)، افتتاح نمایشگاه دستاوردها توسط مدیر حوزه علمیه خواهران استان و بازدید از نمایشگاه به شمار می رود.

برپایه این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدرسه علمیه الزهرا(س) تا سوم دی ماه هر روز صبح برای بازدید طلاب و عموم دایر است.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha