پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: حضور شهید مهدی ایمانی در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیرو و قوت قلبی مضائفی را برای خادمان آستان مقدس به دنبال داشته و عزم خادمان را در ارائه خدمات با اخلاص افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در مراسم معرفی مدیران جدید آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن امام خامنه‌ای برگزار شد، شهادت را بهترین نوع پایان خدمت دانست و اظهار کرد: شهید مهدی ایمانی به صورت مستمر از اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شهادت را طلب می‌کرد تا اینکه در این ایام توانست به این جایگاه والا برسد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اضافه کرد: هر چند اکنون جایگاه این شهید در میان خادمان خالی است اما امثال این فرد با انگیزه، فکر، اخلاص و عشقی که داشتند تلاش کردند تا آرمان‌های دینی را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه مردم قم در مراسم تشییع شهید مهدی ایمانی حضور پرشوری داشتند، مطرح کرد: حضور این شخصیت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیرو و قوت قلبی مضائفی را برای خادمان آستان مقدس به دنبال داشته و عزم خادمان را در ارائه خدمات با اخلاص افزایش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه عمر انسان اهمیت بسیاری دارد، عنوان کرد: در روز  قیامت باید نزد خداوند متعال پاسخ‌گوی عملکرد خود باشیم و بگوییم که از عمر خود در کدام مسیر استفاده کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه خادمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افتخاری بزرگ است، گفت: باید قدردان این جایگاه باشیم و هر روز به خود یادآوری کنیم که عنایت کرده‌اند تا بتوانیم در این بارگاه حضور یابیم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: هر چند جایگاه معنوی  نداریم  اما اکنون در بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حضور داریم و باید از ایشان درخواست کنیم تا بتوانیم در مسیر رضای این بانوی کریمه حرکت خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha