شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فصیح نیا

حوزه/ امام جامعه شاهین دژ گفت: وظیفه کلی دانشگاه تشخیص موضوعات تاثیر گذار بر سلامت جامعه و وظیفه کلی حوزویان تشخیص حکم است که در کنار یکدیگر به یک نتیجه مطلوب منتهی خواهد شد. البته متاسفانه این وحدت به صورت مناسب تحقق نیافته است و ادامه این مسیر به سود دشمنان تمام می‌شود.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقش طلاب و دانشجویان در حل آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: حوزویان و دانشگاهیان فرهیخته تاثیر مستقیمی بر روی پیشرفت جامعه دارند

امام جمعه شاهین دژ افزود: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی هر یک از این دو نهاد ضمن ایجاد روابط حسنه با یکدیگر، به وظایف خود نیز به نحو احسن جامعه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام فصیح نیا خاطر نشان کرد:  وظیفه کلی دانشگاه تشخیص موضوعات تاثیر گذار بر سلامت جامعه و وظیفه کلی حوزویان تشخیص حکم است که در کنار یکدیگر به یک نتیجه مطلوب منتهی خواهد شد. البته متاسفانه این وحدت به صورت مناسب تحقق نیافته است و ادامه این مسیر به سود دشمنان تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: علمی که خالی از معنویت باشد همان علم آمریکایی است که این کشور در بیشتر مواقع به واسطه دستیابی به آن اقدام به جنایات و کشتار نیز کرده است و در واقع علمی به صلاح و نفع بشریت است که با معنویت همراه شده باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha