چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، عصبانیت و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا را ناشی از شکست‌های متعدد سیاست‌های این کشور در منطقه دانست و تصریح کرد: ملت ایران از هیچ قدرتی ترس و واهمه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیتالله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش لشکریان حضرت زینب(س) که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی استان ولایتمدار مازندران در جنگ با تروریست های تکفیری در سوریه، گفت: بسیاری از جوانان مازندرانی برای دفاع از حرم اهلبیت(ع) به سوریه و عراق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته، جبهه مقاومت در برابر دشمن تکفیریصهیونیستی پیروز شد، افزود: برخلاف حمایت های همه جانبه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان از تروریست های تکفیری منطقه، شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریست ها بودیم.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه به برکت ایستادگی و حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در میدان مبارزه شاهد هستیم گروه های تروریستی در حال نابودی کامل هستند، خاطرنشان کرد: حمایت ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت موجب تحقق اهداف و برنامه های این جبهه شده است.

وی با بیان اینکه اگر از خودگذشتگی و جانفشانیهای جبهه مقاومت نبود، امروز معلوم نبود کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق چه وضعیتی داشتند، تصریح کرد: جبهه مقاومت با تقدیم شهدای بسیاری توانست ثبات و امنیت را به این کشورها بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دشمن برای تحقق اهداف شوم خود در منطقه، همه ظرفیت های جهانی و منطقه ای را بسیج کرده بود، اما برخلاف همه تلاش های صورت گرفته، در برابر جبهه مقاومت با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شکست خوردند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای سلطه بر کشورهای اسلامی منطقه، داعش و دیگر گروه های تروریستی را با حمایت های عربستان سعودی بهوجود آوردند، گفت: برخلاف سرمایه گذاری گسترده آمریکایی ها روی گروه های تروریستی، اما امروز شاهد شکست سنگین آنها در منطقه هستیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه آمریکایی ها فکر می کردند با تشکیل گروه های تروریستی می توانند به راحتی بر کشورهای اسلامی منطقه سلطه داشته باشند و منابع آنها را به تاراج ببرند، تصریح کرد: هدف بعدی آمریکایی ها از سلطه بر این کشورها، نفوذ و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم با حضور در جبهه حق علیه باطل، از حریم آلالله، حراست و پشتیبانی کردند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند، امروز ممکن بود در داخل مرزهای خودمان با این گروه های تروریستی مقابله می کردیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها، جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست معرفی می کنند در حالی که خود، بزرگترین به وجود آورنده تروریسم در جهان هستند، گفت: به اعتراف ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، داعش از سوی دولت همین کشور به وجود آمد.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه امروز بهترین راه ایستادگی در برابر جبهه کفر و باطل، وحدت و همدلی امت اسلامی است، تصریح کرد: هیچ امری برای مسلمانان جهان، بهتر از این نیست که در یک مسیر و همگام با هم حرکت کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت، شکست سنگینی را به داعش و حامیانش تحمیل کرد، گفت: همه قصد و نیت داعش و تروریست ها، ایجاد مکتب خشن و دور از انسانیت، در برابر اسلام ناب محمدی بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مکتب داعش می گوید شیعه و سنی که با آنها نباشند، کافرند، گفت: آنها افرادی که خونشان را مباح می دانستند، می سوزاندند و می کشتند. این منطق تروریست ها بود.

وی تأکید کرد: ما از نسل غدیر، عاشورا، قرآن و تعالیم اسلام ناب محمدی هستیم و این سرمایه های ماندگار را داریم؛ لذا، ملت ما بی ریشه نیست و از هیچ کسی ترس و واهمه ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه نزدیک به چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میگذرد، گفت: عدد چهل، عدد کمال است که به زودی انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری جهانی میشود و بینی دشمنان  به خاک مالیده خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha