جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آقاتهرانی

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره)، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را مایه نجات نه تنها سوریه و عراق، بلکه مسلمانان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، چهارشنبه شب در مراسم اربعین مراسم شهید وحید فرهنگی والا از شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی که در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به ویژگی های شخصیتی این شهید ابراز داشت: شهید وحید فرهنگی از آن زمانی که من، ایشان را در مجتمع قرآنی دیده بودم و در مسیر کربلا باهم همسفر بودیم معلوم بود که عاشق شهادت است و این را همه احساس میکردند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: باید به امثال وحید فرهنگی ها و شهدای مدافع حرم افتخار کرد و آنان را الگو قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با اشاره به تاثیرات جهانی خون شهدای مدافع حرم عنوان کرد: حضور چنین جوانانی در میادین نبرد عراق و سوریه باعث شد جوانان آن کشورها هم پای کار بیایند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: جوانان را باید جذب کرد و پای کار نگه داشت، اگر به جوانان بها داده نشود فضای مجازی فاسد آنها را در خود می بلعد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در زمان امیرالمومنین علیه السلام  چند نفر به یاری ایشان شتافتند اما امروز چه اتفاقی افتاده است که این همه فدایی نایب امام زمان داریم، اگر خود امام زمان (ع) تشریف آوردند چه غوغایی خواهد شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تدبیر رهبر انقلاب نه تنها عراق و سوریه را بلکه مسلمانان را نجات داد، وعده صادق قاسم سلیمانی را دیدید که چگونه از تار و مار شدن داعش ظرف سه ماه سخن گفت و محقق شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بر ضرورت سنجش عملکرد مدیران تاکید و عنوان کرد: همه باید خود را با مقام ولایت سنجش کنند، ولی فقیه میزان رئیس جمهور، وزرا، مدیران، روسای قوا و همه است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی انداختن بین مردم و رهبری است، افزود: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد اما دشمن سعی دارد این مشکلات را به رهبری وصل کند.

گفتنی است، شهید وحید فرهنگی والا، ۱۵ مهرماه امسال جهت دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد با تکفری ‌های داعشی عازم جبهه‌ های سوریه شد و یک ماه پس از اعزام در حین مأموریت مستشاری در «ادلب» سوریه به فیض شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در قطعه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha