جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حائری شیرازی

حوزه / مدیریت حوزه علمیه فارس با تسلیت ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت الله محی الدین حائری شیرازی، اعلام کرد: در سوگ و فقدان آن عالم وارسته مدارس علمیه استان فارس سه روز عزای عمومی است و دروس روز شنبه دوم دی ماه تعطیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ

ارتحال ملکوتی عالم ربانی ، استاد اخلاق ، مجاهد نستوه،مرحوم حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی(ره) شخصیتی که عمر پربرکتشان را در احیاء دین و ارزش های اخلاقی و دینی در سنگرهای مختلف بویژه تاثیرگذاری در حوزه های علمیه کل کشور خصوصا در ام القری حوزه ها ،شهر قم مقدس و استان فارس که سالیان متمادی و طولانی در سنگر نمازجمعه پرچم هدایت و ارشاد را بردوش کشیده و مصداق عینی محی الدین گردیدند، را به حضرت بقیه ا.. الاعظم روحی له الفدا ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه ، علمای اعلام و مردم ولایت مدار فارس و سومین حرم اهل بیت بالاخص بیت محترمشان، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان غفران الهی ، و مصاحبه با اولیاء ش را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجرجزیل برای سایر بازماندگان ، مسئلت می نمایم.

لذا در سوگ و فقدان آن عالم وارسته ، مدارس علمیه استان فارس سه روز عزای عمومی و ضمنا دروس روز شنبه مورخ 2 دی 96 تعطیل می باشد.

 

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha