سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اجلاس نماز

حوزه/ بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» با پیام مقام معظم رهبری و با حضور ۸۰۰ نفر از علما، شخصیت های فرهنگی و مسئولان، در بندرعباس آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» صبح امروز پنجشنبه با پیام مقام معظم رهبری و با حضور وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، علمای شیعه و سنی و جمعی دیگر از شخصیت های فرهنگی، در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.

در آغاز این همایش، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پیام مقام معظم رهبری توسط آیت الله نعیم آباد، نماینده ولی فقیه در استان قرائت شد.

حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد  درباره بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی»، گفت: نماز در فضای مجازی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و به همین خاطر بیست و ششمین اجلاس با موضوع «نماز و فضای مجاری» انتخاب شده است .

وی ادامه داد: در مجموع 2 هزار و 800 اثر به صورت فیلم و نرم افزار پیرامون نماز در حوزه فضای مجازی ،به ستاد مرکزی اجلاس سراسری نماز ارسال شد که از این میان 20 اثر انتخاب شده که در این اجلاس معرفی می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان افزود: این آثار در زمینه های پویانمایی، موشن گرافیک، رئال، گیف، طرح های گرافیکی، تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک، پادکست های صوتی، استیکرهای نمازی، بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه ای است.

وی با اشاره به حضور بیش از 800 نفر در این اجلاس، خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم، پیش کنگره هایی در تمامی شهرستان های هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام فروزان نژاد اظهار کرد: تبلیغ نماز اول وقت، تبلیغ نماز با جماعت و تبلیغ نماز در مسجد در دستور کار این ستاد است و ستاد اقامه نماز استان برای نهادینه شدن این سه موضوع همواره تلاش می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha