پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود مظفر-قائم مقام ستاد اقامه نماز

حوزه/ محمود مظفر از تشکیل ۱۰ هزار شورای اقامه نماز در کشور و تولید بیش از ۱۰هزار نماهنگ صوتی و تصویری، نرم افزار و بازی در زمینه ترویج نماز در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، محمود مظفر، پیش از ظهر امروز در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی»، در تالار شهید آوینی بندرعباس، از تولید بیش از 10هزار نماهنگ صوتی و تصویری، نرم افزار و بازی در زمینه ترویج نماز در کشور خبر داد و گفت: اکنون ربات جامع نماز در اینترنت موجود است که شامل بازی،داستان،حدیث و مطالب آموزشی است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن مسجد یاب، افزود: با استفاده از این اپلیکیشن می توان محل مساجد در هر جای کشور را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در عین داشتن خطرهایی، فرصتی مناسب برای ترویج ارزش های دینی از جمله نماز می باشد، افزود: اگر ارزش های دینی و اخلاقی به درستی در جامعه ای ترویج شود دیگر فضای مجازی تهدید کننده نخواهد بود.

مظفر با اشاره به ویژگی های فضای مجازی، گفت: از سال گذشته برای ترویج نماز در فضای مجازی فعالیت های ستاد را گسترش دادیم و معتقدیم فضای مجازی یک منبر میلیونی است و فرصتی تلقی می شود که در زمان و مکان محصور نمی شود و اکثر مخاطبان آن جوانان و نوجوانان هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید در کتابهای آموزشی در مدارس و دانشگاه ها نسبت به اهمیت نماز بیشتر پرداخته شود، گفت: امسال در بخش نماز 648 توافق نامه با دستگاه های کشوری و استاتی منعقد شده و 9 هزار مورد بازرسی و 108 مورد تذکر و توبیخ انجام شده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: امسال 10 هزار شورای اقامه نماز در کشور تشکیل و 130 باب مسجد و نمازخانه راه اندازی و بهسازی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha