پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام تسلیت آیت الله طه محمدی در پی ارتحال آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ امام جمعه همدان تصریح کرد: آیت الله محی الدین حائری شیرازی در طول عمر شریفش همواره عرفان و اخلاق و علم و عمل سر لوحه امور زندگانیش بود و ما استاد بزرگی را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، آیت الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان همدان، در پیامی، رحلت عالم ربانی آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ
فقدان عالمی بزرگوار، فقیهی دور اندیش، ادیبی توانمند، متخلقی به تمام معنا در عرصه حوزه های علمیه، معنویت و فرهنگ و ادب و انقلاب اسلامی ضایعه ای است بزرگ برای عالم دین داری، عالم فرهنگ، عالم علم و عمل.

از دست دادن بزرگواری همچون حضرت آیت الله محی الدین حائری شیرازی که در طول عمر شریفش همواره عرفان، اخلاق، علم و عمل سر لوحه امور زندگانیش بود، سخت داغدارمان کرد و ما استاد بزرگی را از دست دادیم.

ضایعه درگذشت این عالم فرزانه، فقیه گرانقدر و استاد اخلاق را به محضر شریف حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، مردم شریف استان فارس و علی الخصوص مردم شهر شیراز و تمام حوزه های علمیه و به ویژه خانواده معزز و مکرم و شاگردان معظم له تسلیت عرض می نماییم.

برای آن عزیز از دست رفته از خدای متعال علو درجات و برای بازماندگان عزیز صبر و اجر جمیل خواستاریم.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

غیاث الدین طه محمدی
نماينده مقام معظم رهبري و امام جمعه همدا
ن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha