پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت معرفی دفاع مقدس به جوانان، گفت: دفاع مقدس با همه عظمتش سرمایه ای گرانبهاست و باعث ایجاد امنیت در کشور شد و ایران را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در دیدار با جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حسین  نجفی به رشادت های ارزشمند رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت:  همه ما برای یک هدف و آرمان بزرگ ایستادیم و دفاع کردیم و نسلی که ایستادگی کرد برگ زرینی را به یادگار گذاشت که امروز ایثارگران میراثدار این برگ زرین هستند.

وی افزود:  هرچند در دوران جنگ تحمیلی زیر ساخت های کشور آسیب دید، اما دفاع مقدس به جهت آن که بر اساس اعتقاد و ایمان بود ارزش به حساب می آید و علیرغم همه تحریم ها در جنگ، مردم جانانه از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از آن به دست بیگانه بیفتد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد:  امنیت و آسایش و پیشرفت ایران اسلامی باجان فشانی ها و رشادت های ایثارگران وجانبازان عزیز محقق شده و حاصل زحمات آنان در طول دوران دفاع مقدس  بوده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: سربلندی و عزّت کنونی میهن اسلامی ما مدیون از خود گذشتگی، رشادت ها و ایثارگری های شما بزرگواران در دوران دفاع مقدس است، لذا  ما همیشه باید قدردان خانواده  معظم شهدا و رشادت های جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز کشورمان باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که همه دستگاه‌های مسئول با همکاری و همراهی مردم، الگوهای قهرمان دفاع مقدس را برای نسل جوان بیش از پیش معرفی کنند، افزود: خاطرنشان کرد:  وظیفه ما در راستای خدمت به خانواده معظم شهیداء و جانبازان، وظیفه بس خطیری است، لذا امیدوارم با خدمت صادقانه به نظامی که با خون پاک این شهیدان به ثمر رسیده، بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی درجهان حرفی برای گفتن دارد به خاطر جانفشانی و دلاورمردی های شهداء، جانبازان و خانواده های معظم آنها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha