پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پخش برنامه اسلامی از تلویزیون انگلیس در ایام کریسمس

حوزه/ یک خیریه اسلامی در یورکشایر انگلستان، برنامه تلویزیونی تبلیغی ویژه‌ای برای مبارزه با کلیشه‌های ضداسلامی نسبت به دشمنی مسلمانان با مسیحیان ساخته که در ایام کریسمس پخش می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، یک خیریه اسلامی در انگلستان، برنامه تلویزیونی تبلیغاتی ویژه‌ای ساخته تا به کلیشه های ضداسلامی در رابطه با دشمنی مسلمانان با مسیحیان پایان دهد.

این برنامه تبلیغی که برای نخستین بار در تلویزیون انگلستان در ایام تعطیلات کریسمس پخش خواهد شد، بسیاری از افراد را امیدوار کرده است تا بتواند به سوءبرداشت‌های غلط در جامعه انگلستان علیه مسلمانان پاسخ دهد.

این برنامه تبلیغاتی ۵۹ ثانیه ای توسط سازمان خیریه «پنی اپیل» در یورکشایر غربی طراحی شده و هدف آن تأکید بر نقش نادیده گرفته شده مسلمانان در کمک به مردم آسیب پذیر و محروم در سراسر انگلستان به ویژه در ایام کریسمس است. این برنامه قرار است در شب عید کریسمس و روی کانال های آی‌تی‌وی و کانال۵ در سراسر جشن کریسمس پخش شود و نشان دهد که برای بسیاری از مسلمانان انگلستان، ایام کریسمس به معنای کمک به نیازمندان است.

در این برنامه تبلیغاتی، به کمک های خیریه مسلمانان، برخلاف تبلیغات منفی برخی رسانه ها اشاره خواهد شد.

براساس گزارش اخیر پارلمان انگلستان، جامعه اسلامی در این کشور با وجود کمک های مردمی زیادی که به نیازمندان می‌کنند، کمتر به خاطر اقدامات خیرانه به ویژه در ایام کریسمس شناخته می‌شوند.

این گزارش که توسط گروهی شامل تمامی احزاب پارلمانی انگلیس منتشر شده، نشان داد که اعمال خیریه مسلمانان بریتانیا، به‌طور «آگاهانه» و «عامدانه» از سوی رسانه های جمعی نادیده گرفته می‌شوند.

در همین راستا، بارونس وارسی، وزیر سابق کابینه، اقرار کرد که این حزب، کلیشه های منفی نگرانه‌ای علیه ۳میلیون مسلمان در انگلیس ترویج داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha