جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی پور قاین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند این روز به فراموشی سپرده می‌شود، گفت: روز به روز بر اراده مردم نسبت به نظام و انقلاب مستحکم‌تر شده و امسال هم این مراسم باید با شکوه بیشتری برگزار شود.

حجت‌الاسلام احمد علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند، اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه مولود بصیرت و غیرت دینی مردم بود که با زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی فریب فتنه‌گران را نخورند و انقلاب اسلامی ایران همیشه در معرض فتنه‌های استعمار بوده است.

وی افزود: فتنه سال 88 آن‌قدر بزرگ بود که مقام معظم رهبری بارها به عمق و ابعاد این  فاجعه عظیم اشاراتی داشته‌اند مردم وقتی در این روز می‌بینند که به هیئت اباعبدالله الحسین رحم نمی‌شود و عده‌ای شعارهای زننده‌ای سر می‌دهند و حتی به ولایت‌فقیه هم توهین می‌کنند و اصل ولایت‌فقیه که برگرفته شده از ائمه طاهرین(ع) و خداوند است را زیر سؤال می‌برند، سکوت نمی‌کنند و در برابر این اهانت‌ها به میدان می‌آیند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین افزود: مهم‌ترین مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه مهم دی‌ماه سه عنصر اتحاد، بصیرت و ایمان است و باید همه مردم امسال هم پرشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی 9 دی‌ماه حضور به هم رسانند.

حجت‌الاسلام علی‌پور افزود: اگر روزهای تاریخی مانند 9 دی‌ماه در تقویم ثبت می‌شود به دلیل نفس مجاهدت به این روزها است که به آن اهمیت و هویت می‌دهد و به‌راستی این روز، روز پیوند امت با ولایت و روز بصیرت افزایی است.

وی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند که این روز باید به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: روز به روز بر اراده مردم نسبت به نظام و انقلاب مستحکم‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام علی پور با اشاره به تحرکات اخیر دشمن در خصوص به رسمیت شناختن فلسطین به‌عنوان پایتخت اسرائیل، افزود: از کنار این فتنه‌ها نباید به‌راحتی بگذریم تحرکات داخل و خارج کشور فتنه‌های زیادی که امروز در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم بیشتر این‌ها توسط اشخاص و شخصیت‌های سیاسی که توقعی از آن‌ها نیست دامن زده می‌شود.

وی بیان داشت: ملت بیدار و تابع ولایت‌فقیه دشمن‌شناس ایران با حضور گسترده خود درصحنه نمی‌گذارد دشمنان به توطئه‌های خود دست یابند و به‌راستی که خلق حماسه 9 دی‌ماه سبب شد تا باری دیگر، انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کند و امسال هم این مراسم باید باشکوه بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha