جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حائری

حوزه/ آیت الله تاکندی محمدی با اشاره به این که آیت الله حائری شیرازی منبرهای بسیار جالب، جذاب و شورانگیزی داشت و نسل جوان استقبال زیادی از آن می‌کردند، خاطرنشان کرد: تألیفات بسیار از ایشان به یادگار مانده و به عنوان یک روحانی برجسته، همه عمرش را وقفِ خدمت به فکر، فرهنگ و دیانت و تبلیغ دینی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله محمد محمدی تاکندی، امروز در جلسه درس خارج و در جمع طلاب حوزه علمیه قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد، ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی و شخصیت برجسته انقلابی مرحوم آیت الله حائری شیرازی(ره)، گفت:  آن عالم فرزانه و خطیب توانا حیات پربرکت خویش را صرف ترویج اسلام ناب محمدی، گسترش معارف والای علوی، مبارزه با رژیم طاغوت پهلوی و حمایت قاطع از امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و پشتیبان همیشگی از ولایت فقیه صرف کرد.

وی با بیان این که آیت الله حائری شیرازی خادم واقعی قرآن و عترت بود، و تمام عمر و سرمایه وجودی خود را در این راه تقدیم کرد، افزود: ایشان ارادتی خاص به حضرت امام خمینی(ره) و اعتقادی عمیق به مجاهدت های ایشان داشت.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های بارز مرحوم آیت‌الله حائری ، ارتباط تنگاتنگ ایشان با کتاب و مطالعه بود، لذا  طلاب و روحانیون باید از این سیره الگویرداری کنند.

آیت الله محمدی با اشاره به این که آیت الله حائری شیرازی منبرهای بسیار جالب، جذاب و شورانگیزی داشت و نسل جوان استقبال زیادی از آن می‌کردند، خاطرنشان کرد: تألیفات بسیار از ایشان به یادگار مانده و به عنوان یک روحانی برجسته، همه عمرش را وقفِ خدمت به فکر، فرهنگ و دیانت و تبلیغ دینی کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ایشان در کسوت امامت جمعه نیز بسیار خدمت کرد، خطبه‌ها و سخنرانی هایش به دلیل آنکه عالمِ عامل بود، تأثیر بسیار داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha