شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی

آیت الله طه محمدی با بیان این مطلب که بشر امروز دچار چالش های فراوان است، تصریح کرد: در عصر امروز، قهرمان بودن در زمینه اخلاق مهم است و باید معیار قرار گیرد و تربیت یک استاد مانند شهید مطهری، به هزاران متخصص غیر متعهد می ارزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، ظهر امروز در دیدار با مسؤولان آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت سوادآموزی در کشور گفت: برخی رفتارهای مردم ناشی از ناسپاسی است.

نماینده ولی فقیه در همدان خاطرنشان کرد: امروز امکانات آموزشی کشور با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و  باید از این ظرفیت های به صورت مطلوب بهره بداری شود تا کشور مسیر رشد و توسعه را به سرعت طی کند.

آیت الله طه محمدی با بیان این مطلب که بشر امروز دچار چالش های فروان است، افزود: امروز جامعه بشری معنویت را رها کرده است و ارزش کارهای عظیم فرهنگی را درک نمی کند.

وی با بیان اینکه چون فرهنگ ما فرهنگی غرب زده شده است نتوانسته ایم جایگاه معلمی را در جامعه به نحو مطلوب تبیین کنیم، ابراز داشت: همه معلمان و مسؤولان در زمینه آموزش نزد خداوند ماجور هستند حتی اگر در این دنیا به جایگاه واقعی انها توجه نشود.

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: در عصر امروز قهرمان بودن در زمینه اخلاق مهم است و باید معیار قرار گیرد و تربیت یک استاد مانند شهید مطهری، به هزاران متخصص غیر متعهد می ارزد.

آیت الله طه محمدی در پایان گفت: کسانی که در عرصه فرهنگی فعالیت می کنند باید تلاش مضاعف داشته باشند و ارزش کار خود را بدانند و توجه داشته باشند که مزد تربیت صالح را خداوند عطا می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha