پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله فقیهی

حوزه /حماسه ۹ دی نشان داد، هر موقع جامعه اسلامی پیرو ولی فقیه و رهبر انقلاب بودند از آسیب و فتنه های بیگانگان در امان مانده اند و این نصرت الهی است و لازم است قدر این نصرت و نعمت الهی را دانست و شکر گزار بود.

آیت‌ الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حماسه 9 دی گفت: حضور مردم در روز 9 دی نشان از درک بالا نسبت به آرمان امام راحل، ارکان انقلاب و دشمن شناسی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه عنوان کرد: مردم با شرکت در روز 9 دی تکلیف خود را  نسبت به انقلاب، دین عمل و با حضور وحدت آفرین هیئت منا الذله را فریاد زدند و آب سردی بر اهداف و برنامه های دشمنان ریختند.

این استاد حوزه اظهار داشت: این حضور مردم انقلابی نشان داد که هیچ گاه دست از آرمان و ارزشهای دینی بر نخواهند داشت و با حضور آگاهانه تمام برنامه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

آیت الله فقیهی اظهار داشت: دشمن در 9 دی هدف مشخصی را دنبال می کرد و آن هدف تخریب جایگاه ولایت فقیه و ارزشهای اخلاقی، دینی و مذهبی بود و اگر چه کشور در آن روزها دچار مشکلاتی شده بود ولی هوشیاری به موقع مردم و مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب و در ادامه پیروی مردم از ولی امر مسلمین، موجب شادی قلب حضرت ولی عصر(عج) شد.

 عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه حماسه 9 دی هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت، عنوان کرد: 9 دی باعث شد مردم انقلابی ایران اسلامی دوست را  از دشمن تشخیص دهند و دشمنان را به خوبی بشناسند و به اهداف پلید آنها پی ببرند.

استاد حوزه اظهار داشت: حماسه 9 دی نشان داد هر موقع جامعه اسلامی پیرو ولی فقیه و رهبر انقلاب بودند از آسیب و فتنه های بیگانگان در امان مانده اند و این نصرت الهی است و لازم است قدر نصرت و نعمت الهی را دانست و شکر گزار بود.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha