پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مسئولان فرودگاه در برابر تاخیر پرواز‌ها به مردم پاسخگو باشند، گفت: احترام به مردم در قبال تاخیرهای پروازی بسیاری از مشکلات را حل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در دیدار کادر حفاظت هواپیمایی یزد با بیان اینکه یکی از نکات بسیار مهمی که همه ما باید در فعالیت‌هایمان به آن توجه داشته باشیم این است که در کار‌ها تنها به خداوند متعال توکل داشته باشیم، گفت: توسل به اهل بیت(ع) هم یکی دیگر از اقداماتی است که باید همه ما داشته باشیم، چرا که توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کارگشا است

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: نباید به زور و قدرت خودمان ببالیم و از خداوند و ائمه اطهار غافل شویم، خیلی از موضوعات است که ما نمی‌دانیم مگر اینکه اراده خداوند بر قرار گرفتن آن در ذهن ما باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد، رعایت اخلاق و برخورد مناسب با مردم را از دیگر مسائل دارای اهمیت دانست و گفت: مردم در فرودگاه‌ها بعضا با تاخیرهای هواپیمایی مواجه می شوند و به دلیل طولانی شدن گلایه‌مندند. البته بخشی از این تاخیر‌ها به دلیل مشکلاتی است که حتما باید سعی شود جلوی آن گرفته شود و تاخیر پرواز‌ها پایان یابد، اما نکته مهم این است که  به مردم توجهی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: لازم است که به مردم احترام ویژه گذاشته شده و از تاخیر به وجود آمده عذرخواهی شود، چرا که در صورتی که مسئولان فرودگاهی احترام ویژه به مردم گذاشته و پاسخگوی سوالات و اعتراض‌های آن‌ها باشند، قطعا بخشی از نگرانی و ناراحتی مردم کمتر می‌شود.

آیت الله ناصری یزدی  با تاکید بر اینکه در بازرسی‌ها و فعالیت‌هایی که به لحاظ قانونی انجام می‌شود باید سعی کنیم خدای ناکرده به شخصیت مردم بی‌احترامی نشود، افزود: برخورد یک پلیس در جاده‌اگر خوب باشد، شخصی که جریمه شده از خطای خود پشیمان می‌شود، ولی اگر پلیس با خشونت رفتار کند زمینه ناراحتی فرد را هم به وجود می‌آورد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد، تیزبینی را یکی دیگر از نکاتی دانست که حتما باید در مکان های حساسی از جمله فرودگاه رعایت شود و گفت: مراقبت و تیزبینی به غیر از این است که به افراد به صورت مستقیم بچسبیم و مراقب آن‌ها باشیم بلکه در خیلی از مواقع تیزبینی و مراقبت دورادور بهتر و بیشتر نتیجه می‌بخشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha