جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ برگزاری جشنواره مدرسه ای و علامه حلی، می تواند باعث تعالی و رشد علمی حوزه علمیه شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عابدینی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر طلاب مدرسه علمیه علوی که با حضور مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه در قم برگزار شد، با بیان اینکه تزکیه نفس بر تحقیق مقدم است گفت: اگر طلبه ای بتواند درون خود را از لغزش ها پاک کند و مبانی دینی عمل کند، قطعا می تواند در کنار علم آموزی فرد مؤثری در جامعه واقع شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه علوی عنوان کرد: انبیاء عالم کار اولشان تزکیه بعد تحقیق و تعلم بود، این نشان از اهمیت بحث تزکیه است.

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق از موضوعات مهم در مدارس علمیه است ومعاونت پژوهشی مدرسه علمیه علوی با هدف تعالی و رشد طلاب اقدام به طراحی و برگزاری  موضوعات  پژوهشی، سایت پژوهشی و کارگاه پژوهشی کرده است، اظهار داشت: این برنامه تا کنون با حضور چمشگیر طلاب موفق بوده و استقبال خوبی از سوی طلاب شده و نتیجه آن چاپ و نشر اندیشه علوی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  با بیان اینکه تا کنون برای مهارت افزایی و آشنایی بهتر طلاب واساتیدکارگاهای پژوهشی در مدرسه علمیه برگزار شد عنوان کرد: این 14 دهمین جشنواره مدرسه ای است و درکنار این جشنواره، طلاب این مدرسه حضور خوبی در جشنواره علامه حلی نیز داشته اند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه علوی عنوان کرد: برگزاری جشنواره مدرسه ای و علامه حلی قطعا می تواند باعث تعالی و رشد علمی حوزه علمیه شود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha