جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سپاه انصار الرضا

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن باید استحکام و اتحاد ما را ببیند و به اقتدار نظام پی ببرد، گفت: وقتی به دشمن لبخند بزنیم، او نیز ما را ابزاری قرار می‌دهد و طمع و نفوذ می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با فرمانده و مسئولان حفاظت هوایی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه بعد از انقلاب، آسیب‌هایی در بخش حمل و نقل هوایی وجود داشت، گفت: بعد از فرمان امام(ره) در پنجم دی‌ماه و واگذاری این مسئولیت بزرگ به سپاه پاسداران اسلامی، امنیت در حمل و نقل هوایی برقرار شد که این موضوع نه تنها در بین مردم کشور، بلکه در جهان خود را نشان می‌دهد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن باید استحکام و اتحاد ما را ببیند و به اقتدار نظام پی ببرد، افزود: وقتی به دشمن لبخند بزنیم، او نیز ما را ابزاری قرار می دهد و طمع و نفوذ می کند.

وی با بیان اینکه دشمن از راه های مختلف به دنبال ناکارآمد کردن نظام اسلامی است، افزود: دشمن بحث موشکی، برجام یک و برجام دو را راه می اندازد تا ما را ناکارآمد کرده و سپس هر توطئه های خود را عملی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید فرصت را از دشمن بگیریم چراکه دشمن، دشمن است و به همه ضرر می رساند، تصریح کرد: اگر دشمن بر ملتی غلبه کند، جان، مال و ناموس او را از بین می برد؛ بنابراین، ملتی که ضعیف شود، از بین می رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تفکر «ما می توانیم» را به جامعه تزریق کرد، گفت: امروز هر کس در هر لباسی، در مقابل دشمن مقاومت کند، جزو فرزندان امام(ره) است. باید تفکر و اندیشه امام راحل را در گستره جهانی ترویج دهیم تا میدان عمل از دشمن گرفته شود.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha