پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین افتتاح مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اهواز، تأکید کرد: بر همه مردم به‌ویژه طلاب لازم و فرض است که به سخنان علمای عصر کنونی اهتمام ورزیده و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب امام‌زمان(عج) باشند تا سعادتمند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در آیین افتتاح مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) منطقه عین ۲ کلان‌شهر اهواز، با بیان اینکه این مدرسه، آماده فعالیت است، اظهارداشت: خدارا شاکریم که سرانجام موفق به افتتاح یک مدرسه علمیه در منطقه عین ۲ شدیم.

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع)، همگی بومی و از جوانان منطقه عین دو کلان‌شهر اهواز هستند، افزود: قسم خوردیم که در این حوزه‌ها از کسانی جز اهالی منطقه استفاده نشود؛ چراکه مردم این منطقه در آسمان علم و ادب می‌درخشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ادامه داد: امام صادق(ع) علمای شیعه را چنین معرفی می‌کنند که «علمای مجاهد شیعه مانع ورود ابلیس به مملکت شیعه می‌شده و‌ مجالی به نفوذ آنها نمی‌دهند»؛ پس به شما طلاب توصیه می‌کنم در راه اطاعت از ولی خدا، تحصیل علوم دینی را با جدیت ادامه دهید تا إن‌شاءالله سربازی خوب و شایسته در دستگاه امام عصر(عج) باشید.

آیت الله موسوی جزایری، در رابطه با پیروی از فتواهای علمای عصر، گفت: بر همه مردم به‌ویژه طلاب لازم و فرض است که به سخنان علمای عصر کنونی اهتمام ورزیده و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب امام زمان(عج) باشند تا سعادتمند شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha