پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه علمای مقاومت، طی سخنانی گفت: اقدام ترامپ، نه‌تنها جهان اسلام را به شکل مثبت شعله‌ور کرد، بلکه آزادگان جهان را نیز به واکنش واداشت و شاهد تصویب قطعنامه در سازمان ملل و پایداری ملت فلسطین شدیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش های اسلامی در مرکز «جبهه العمل الاسلامی» در بیروت، نشستی را درباره اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس تشکیل دادند و برای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌هایی در مقابله با اقدام ترامپ و اعلام حمایت عملی و مقاومتی از فلسطین گفت‌وگو کردند و کمیته‌ای را برای برداشتن گام‌های لازم تشکیل دادند.

شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه علمای مقاومت، سخنانی را به نمایندگی از حاضران بیان کرد و گفت: اقدام ترامپ، نه تنها جهان اسلام را به شکل مثبت شعله ور کرد، بلکه آزادگان جهان را نیز به واکنش واداشت و شاهد تصویب قطعنامه در سازمان ملل و پایداری ملت فلسطین شدیم.

وی با تأکید بر اینکه این مسئله، نتایج مثبتی داشته و بر اطمینان ما می‌افزاید که باید از آن در راه آزادی کامل فلسطین سرمایه گذاری کنیم، افزود: صهیونیست‌ها خودشان در وضعیت رعب و وحشت داخلی به سر می برند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha