پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاحیه

حوزه/ آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه جاجرم، با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه جاجرم اظهار داشت: تمام نعمت‌های الهی حسادت پذیر هستند به غیر از نعمت تواضع و تواضع تنها نعمتی است که نصیب همگان نمی‌شود.

وی افزود: تواضع نعمتی است که حتی دشمن انسان آن را تحسین می‌کند و روحانیت باید در همه حال تواضع داشته باشند و خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه به افتتاح ساختمان حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی فضای بسیار مناسبی برای درس خواندن طلاب در حوزه‌های علمیه فراهم شده و تمام امکانات برای این عزیزان مهیا است.

وی ادامه داد: طلاب باید تمام تلاش خود را در فراگیری علوم اسلامی بکار گیرند تا خدای‌نکرده به خود و مردم ظلم نکنند و در آینده شاهد رشد علمای بزرگی در حوزه‌های علمیه استان باشیم تا بتوانیم به جامعه اسلامی خدمت کنیم.

بر پایه این گزارش، برای احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه برادران جاجرم 25 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است، ساختمان جدید مدرسه علمیه برادران جاجرم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha