پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایمانیه شهرستان تاکستان

مدیر مدرسه ایمانیه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه دشمنان همیشه حجاب را برای خود مانع می‌بینند، گفت: تا زمانی که زن عفیف و پاکدامن باشد، زمینه­‌ سلطه بر او وجود ندارد و در طول قرون گذشته، استعمار هرجا که درصدد نفوذ در کشورهای اسلامی برمی‌آمد، از طریق تزلزل مبانی عفاف و حجاب، زمینه این کار را فراهم می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم لطفی زاده در جمع طلاب و استادان مدرسه ایمانیه شهرستان تاکستان، به اهمیت ترویج حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان که دشمن خیال خارج کردن بانوان از سنگر حجاب را دارد، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بر تکتک زنان جامعه ضروری است.

وی افزود: پیش از انقلاب، دشمن با نفوذی که در بین مسئولان داشت، به دنبال تزریق فرهنگ غرب در جامعه بود، اما امروزه شاهد توطئه ها و تهاجم فرهنگی و سلاح های جدید مثل فضای مجازی و ماهواره هستیم که به اصل دین و معنویت ما حمله کرده است.

استاد حوزه علمیه خواهران ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن به ارزش های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان حمله کرده است، باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف از اصول مهم همه ادیان توحیدی است، گفت: نه فقط در اسلام، بلکه همه پیروان مکاتب توحیدی در منابع دینی خود بحث عفاف و حجاب را دارند، هر چند برخی در عمل به آن کوتاهی می­ کنند، اما هرکس که معتقد به مذهب، وحی و نبوت باشد، مسئله حجاب و عفاف را باید بپذیرد.

لطفی زاده با اشاره به اینکه دشمنان همیشه حجاب را برای خود مانع می‌بینند، گفت: تا زمانی که زن عفیف و پاکدامن باشد، زمینه­‌ سلطه بر او وجود ندارد و در طول قرون گذشته، استعمار هرجا که درصدد نفوذ در کشورهای اسلامی برمی‌آمد، از طریق تزلزل مبانی عفاف و حجاب زمینه این کار را فراهم می‌کرد.

وی اظهار کرد: حجاب پدیدهای متأثر از مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اقلیمی و فرهنگی است که باید سیاسیون، مسئولان، فرهنگیان و همه مردم در این عرصه، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha