جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرسی ترویجی

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری ششمین کرسی ترویجی با موضوع «راهبردهای سیاست جنایی اسلام در پیشگیری اجتماعی از جرائم جنسی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ریحانه حقانی عنوان کرد: ششمین کرسی ترویجی با عنوان «راهبردهای سیاست جنایی اسلام در پیشگیری اجتماعی از جرائم جنسی» از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در پژوهشگاه حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: این کرسی ترویجی بنا بود روز پنجشنبه، ۳۰ آذرماه برگزار شود، اما به دلیل تعطیلی این روز از سوی مدیریت بحران استان قم به روز چهارشنبه، ۶ دی ماه موکول شد.

حقانی اظهار داشت: هدف از برگزاری کرسی‌های ترویجی، تشویق نخبگان به ارائه نظریات پژوهشی و ایجاد امکان ارائه نظریات و نقادی علمی و منصفانه است.

وی گفت: در این کرسی ترویجی، حجت الاسلام علی محمدی جورکویه، استاد و پژوهشگر دینی، به ارائه می‌پردازد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: حجت الاسلام غلامرضا پیوندی به عنوان ناقد این کرسی ترویجی است و حجت الاسلام محمد حسنی، دبیری علمی این کرسی را به عهده دارد.

حقانی تصریح کرد: کرسی ترویجی «راهبردهای سیاست جنایی اسلام در پیشگیری اجتماعی از جرایم جنسی» روز چهارشنبه، ۶ دی ماه ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در سالن نشست‌های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha