جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت:: فتنه ۸۸ جریانی عبرت آموز برای آموختن راه های مقابله با فتنه های پیش رو بوده و امروز باید این مسئله برای نسل جوان تبیین و تحلیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب مرکز تحصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: حماسه نهم دی نقطه اوج بیداری انقلابی و بصیرت مردم ولایتمداری ایران اسلام بود.

وی با اشاره به شاخصه هایی چون عزت، استقلال و بصیرت مردمی، حماسه نهم دی را حاصل بیداری امتی دانست که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام وآرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستند در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های متعدد انقلاب اسلامی مانند حماسه نهم دی سبب اتحاد و وحدت بیشتر اقشار مختلف و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری شده است.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین ضمن یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه، مواضع مدبرانه، هوشمندانه و انقلابی ایشان را برای همه اقشار و طلاب و اساتید حوزه چراغ راه ارزشمندی دانست و تصریح کرد: بدون تردید راه سعادت، پیروی از روشنگری ها و هدایت گری های مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به لزوم استکبار ستیزی و دشمن شناسی، اظهارکرد: امروز ملت ایران برخلاف بسیاری از جوامع، هوشیارانه در برابر نیرنگ های استکبار جهانی ایستاده و مانع تحقیر ملت هایی شده است که توسط استکبار به عنوان کشورهای جهان سوم نامیده شده اند.

حجت الاسلام محبی در پایان  از عموم مردم شریف استان قزوین، دانشگاهیان، طلاب و اساتید دعوت کرد تا در مراسم باشکوه حماسه نهم شرکت کرده و بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت فقیه ود ستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha