جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بر لزوم استفاده از ابزار هنر در تبیین ابعاد حماسه ۹ دی تأکید کرد و گفت: هر کاری که در قالب هنر قرار نگیرد، گم می‌شود، لذا هنرمندان باید در قالب شعر، فیلم، و ... مسئله ۹ دی را برای جوانان و نسل‌های آینده بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروزدر نشستی با هنرمندان انقلابی استان قزوین ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: حماسه در اصطلاح به معنای کار خارق العاده ای انجام دادن و ایجادحرکتی قدرتمند است، لذا در 9دیماه سال88، مردم یوم الله دیگری را رقم زدند و با پشتیبانی از ولایت فقیه، نشان دادند که ایران را دوست دارند و اجازه نمی دهند آسیبی به مملکتشان برسد.

وی افزود:  نهم دی شروع یک حرکت عزت خواهی و عزت طلبی است. این روز صرفا یک روز تاریخی نیست، بلکه یک روز تاریخ ساز است و قطعا مردم همیشه در تمامی صحنه های انقلاب با بیان و عمل حضور خود را عیان کردند،  ومردم ایران نشان دادند تابعیت حقیقی و قلبی با نظام و ارزشهای انقلاب دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با تاکید بر این که حماسه ۹ دی پیروزی نظام اسلامی بر نظام استبدادی و سلطه بود، خاطرنشان کرد: ما نباید این حماسه را سبک گرفته و کوچک بشماریم، زیرا دنیا در مقابل ما با آن برنامه‌ریزی‌های عظیمی که از سال‌های قبل انجام داده بودند، به زانو درآمد.

حجت الاسلام  معبودی بیان داشت: اساسی ترین مؤلفه‌ای که در خنثی سازی فتنه ۸۸ اثرگذار بود، قدرت رهبری ولایت فقیه بود که مسائل را هدایت کرد و از ظرفیت‌های موجود نظام حداکثر استفاده را برد.

وی  بر لزوم استفاده از ابزار هنر در تبیین ابعاد حماسه ۹ دی تأکید کرد و افزود: هر کاری که در قالب هنر قرار نگیرد، گم می‌شود، لذا هنرمندان ما در قالب شعر، فیلم، و ... مسئله ۹ دی را برای جوانان و نسل‌های آینده بازگو حفظ کنند، زیرا حماسه ۹ دی سند هویت یک ملت است و بصیرت یک جامعه و ملت را بازگو می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha