چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی 

حوزه/ مدیر حزوه علمیه اصفهان، حماسه نهم دی را ادامه راه امام حسین(ع) دانست و تأکید کرد: همان ‌طور که روز عاشورا روز تقویت حق و ادامه راه امام حسین(ع) است و هر ساله همراه با برگزاری مراسم عزاداری، این فرهنگ به نسل‌های آینده منتقل می‌شود، ابعاد فتنه سال ۸۸ و حماسه نهم دی ماه باید به نسل‌ های آینده منتقل شود.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری حوزه در همدان با اشاره به حماسه ۹ دی ماه ۸۸ گفت: دشمان اسلام می‌خواستند مردم را برای رسیدن به اهداف خود سپر قرار دهند و بتوانند انتخابات را باطل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که دستان خارجی  از پشت پرده در فتنه ۸۸ دخیل بود و  این مساله را  پیوسته دنبال  و پشتیبانی می‌کردند، افزود: آنان تصور کردند که با فشارهای داخلی و خارجی می‌توانند انتخابات را باطل و نظام جمهوری اسلامی را دچار بحران کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در روز نهم دی سال 1388 وارد عرصه شدند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلام، رهبر انقلاب و دین اسلام اعلام کردند، گفت: نهم دی سرمشق خوبی بود و بر همه ثابت شد که مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند.

مدیر حوزه‌ علمیه همدان ابراز کرد: باید توجه کرد که اگر مردم در 9دی از نظام پشتیبانی نکرده بودندف بلایی که در زمان مصدق و آیت‌الله کاشانی به سر مردم آوردند و این دو را خانه‌نشین و آمریکا را بر کشور مسلط کردند، دوباره تکرار می‌شد.

وی با بیان اینکه روز عاشورا حرمت امام حسین(ع) به آتش کشیده شد و برخی هنوز هم حاضر نیستند این امر را محکوم کنند و به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، افزود: فتنه 88 نقشه‌ای بود که در 9دی با هوشیاری و بصیرت مردم دفع شد که متأسفانه سران فتننه هنوز هم حاضر نیستند به اشتباه خود اعتراف کنند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: تمام نسل ‌های جدید باید از نقشه ‌های دشمن مطلع شوند و باید از گذشته عبرت بگیرند و در مقابل فتنه‌ها و دسیسه‌ های دشمنان هوشیار باشند.

حماسه نهم دی، ادامه راه امام حسین(ع) بود

آیت‌الله موسوی اصفهانی در پایان تأکید کرد: همان ‌طور که روز عاشورا روز تقویت حق و ادامه راه امام حسین(ع) است و هر ساله همراه با برگزاری مراسم عزاداری، این فرهنگ به نسل‌های آینده منتقل می‌شود، فتنه سال 88 و حماسه نهم دی ماه باید به نسل‌ های آینده منتقل شود و باید دانست که حماسه نهم دی ادامه راه امام حسین(ع) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha