پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با حضور در صحنه و حوادث ثابت کرده اند دوست را از دشمن تشخیص می دهند و گرفتار توطئه ها نمی شوند، بلکه با حضور خود فتنه ها را خنثی می کنند و اجازه خود نمایی به دشمنان نظام را نمی دهند و نخواهند داد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»،با اشاره به نقش ولایت فقیه در هدایت آحاد جامعه و خنثی شدن توطئه دشمنان نظام گفت: انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت و جایگاهی  که در عرصه بین الملل و منطقه دارد، همان گونه که مایه امید برای دوستان می باشد، مایه خشم و کینه برای دشمنان است.

 عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: دشمنان فرقی نمی کنند، چه کسانی که  در خارج از مرزها توطئه می کنند و چه آنهایی که در داخل نقش دشمنی بیرونی را ایفاء می کنند، در هر دو صورت عزت و جایگاه انقلاب مایه خشم و کینه آنها است.

امام جمعه قم عنوان کرد: انقلاب، نظام و جامعه اسلامی برای مواجه نشدن با توطئه و طراحی های دشمن، دو عنصر و رکن اساسی نیاز است که مانع موفقیت بد خواهان شده است؛ اولین رکن، ولی فقیه و روشنگری رهبر انقلاب است؛ هر زمانی رهبر انقلاب در مورد موضوعی روشنگری کرده، مردم با بصیرت به صحنه آمده اند و اجازه نداده اند دشمن به اهداف خود برسد.

 عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: عنصر دوم، مردم آگاه و با بصیرت و مسئولیت پذیر هستند و اگر در هر توطئه ای  که علیه این کشور صورت می گیرد، مردم  به صحنه نمی آمدند، معلوم نبود چه بلایی سر انقلاب و نظام می آمد؛ بنابراین هر دو عنصر کلیدی و اثر گذار هستند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: در طول پیروزی انقلاب و بعد از آن، هر زمان و مکانی امام راحل و رهبر انقلاب، پیام داده اند، مردم حاضر بودند و این حضور باعث عزت، سرافرازی و شکوه نظام و انقلاب شده است.

عضو شورای عالی حوزه اظهار داشت: تجربه نشان داده هر جا مردم در صحنه بودند؛ انقلاب و نظام پیروز بوده و امیدواریم  این حضور مردم تا ظهور حضرت حجت(ع) ادامه داشته باشد.

 امام جمعه قم گفت: مردم با حضور در صحنه و حوادث ثابت کرده اند دوست را از دشمن تشخیص می دهند و گرفتار توطئه ها نمی شوند، بلکه با حضور خود فتنه ها را خنثی می کنند و اجازه خود نمایی به دشمنان نظام را نمی دهند و نخواهند داد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha