سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خماسه ۹ دی

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با اشاره به اینکه حماسه بی بدیل ۹ دی محصول اتحاد و همدلی مردم بود، گفت: هرکس از محور انقلاب، ولایت فقیه و ارزش ها فاصله بگیرد، در جبهه باطل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، احسان سروش کاشانی، پیش از ظهر امروز  در نشست سیاسی به مناسبت 9 دی با موضوع «بصیرت افزایی»، در مدرسه الزهرا (س) فریدن گفت: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای؛ دین اسلام، رهبری الهی و مردم را سه رکن اساسی انقلاب بیان فرموده اند که هر کدام از این سه رکن دچار مشکل شوند، حرکت الهی به زمین خواهد خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با اشاره به اینکه حماسه بی بدیل  9 دی محصول اتحاد و همدلی مردم بود، بیان داشت: امروز جریان اسلام در برابر تمام جریان باطل ایستاده است، در ایران جریان اسلام از کشورهای دیگر بیشتر جوشش دارد پس دشمن در براندازی جمهوری اسلامی ایران یک لحظه نمی خوابد.

سروش در ادامه خطاب به طلاب بیان کرد: حق را بشناسید آن وقت اهل حق را می شناسید. هرکس از محور  انقلاب، ولایت فقیه و ارزش ها فاصله بگیرد، در جبهه باطل قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به فتنه سال 88 ابراز کرد: برای براندازی نظام، فتنه سال 88 از یک سال قبل برنامه ریزی شده بود و برای این فتنه از عناصر مختلفی مانند بازیگران، ورزشکاران و چهره های دیگر استفاده کردند، همچنین از سلاح های گرم و سرد نیز استفاده نمودند که در نهایت حماسه 9 دی ماه سال 88 با پیروزی جبهه حق بر باطل و حمایت عموم مردم خاتمه یافت. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha