جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پنام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب می توانند آثار خود را در قالب کتاب، پایان نامه، مقاله و تحقیق پایانی به جشنواره علامه حلی ارسال کنند، خاطر نشان کرد: سن شرکت در جشنواره امسال برای طلاب ۳۰ سال اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان، امروز در جلسه توجیهی جشنواره علامه حلی (ره)، در مدرسه علمیه محدثه بروجرد با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی(ره) فرصتی مغتنم برای ایجاد انگیزه و رغبت فعالیت های تحقیقی پژوهشی در بین طلاب است، گفت: جشنواره علامه حلی (ره) به طلاب و مبلغان جرأت و جسارت تحقیق و پژوهش را می دهد و می تواند راهکاری موثر برای خلق آثار ماندگار پژوهشی برای طلاب و مبلغان جوان باشد .

وی با بیان اینکه ثبت نام دومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی(ره) آغاز شده است، افزود: شرکت در این جشنواره تا 30 دی ماه تمدید شده است و طلاب می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب می توانند آثار خود را در قالب کتاب، پایان نامه، مقاله و تحقیق پایانی به جشنواره علامه حلی ارسال کنند، خاطر نشان کرد: سن شرکت در  جشنواره امسال برای طلاب 30 سال اعلام شده است.

حجت الاسلام پنام  خاطرنشان کرد: هر طلبه می تواند 3 اثر از خود و یا دو نفر از طلاب می توانند یک اثر مشترک تحقیقی را برای شرکت در جشنواره ارائه دهند .

وی در پایان مباحث مربوط به این جشنواره و همچنین راهکارهای چگونگی تحقیق موثر و کاربردی را برای خواهران طلبه تشریح کرد و بر مشارکت حداکثری طلاب محقق برای شرکت در این جشنواره تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha