جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که امروز کشور نیازمند مدیریت جهانی و انقلابی است، تصریح کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در جریان حماسه نهم دی سال ۸۸ ثابت کردند که تا پای جان در مسیر انقلاب و آرمان های آن خواهند ایستاد، مسئولان هم باید به رفع مشکلات مردم اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در اجلاسیه ائمه جمعه استان، در بهشهر، با بیان این که ائمه جمعه با بصیرت و شناخت بالایی که نسبت به جامعه دارند همواره در جهت رفع کاستی ها و مشکلات گام برداشته اند، گفت: امروز تریبون های نماز جمعه به نمادی برای تقویت و گسترش آگاهی و بصیرت افزایی در جامعه تبدیل شده اند.

وی، مسائل اقتصادی و رفاهی را یکی از مهم ترین مشکلات روز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه امروز مردم فشارهای بسیاری را در حوزه اقتصادی تحمل می کنند که مسؤولان باید برای رفع آن از همه ظرفیت ها بهره گیرند

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی با حضور و مجاهدت ملت بزرگ ایران به ثمر نشست، خاطرنشان کرد: اگر حضور در صحنه این مردم نبود، انقلاب اسلامی در ادوار مختلف دچار بحران های بسیاری میشد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز پیشبرد امور کشور نیازمند مدیریت جهانی و انقلابی است، افزود: اگر این نوع مدیریت در بخش های مختلف جامعه نهادینه شود شاهد رشد و تعالی کشور خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت تقویت مدیریت جهادی و انقلابی در کشور تأکید داشته و دارند، تصریح کرد: رمز برون رفت کشور از مشکلات تحقق مدیریت جهادی و انقلابی است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و مسؤولان با هم همدل و همزبان بودند در آنجا رشد و پیشرفت های قابل توجهی به وجود آمده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مدیران و مسؤولان کشور به کار گرفتند، افزود: اگر در همه سطوح کشور وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان وجود داشته باشد شاهد شکوفایی در همه بخش های کشور خواهیم بود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن از پیشرفت کشور عصبانی است و تلاش می کند سدی در برابر پیشرفت های کشورمان ایجاد کند، بیان داشت: اما مسؤولان و مردم باید با وحدت و همبستگی تنها در فکر شکوفایی بخش های مختلف کشور باشند.

وی با اشاره به این که ملت ایران در سایه خودباوری که امام خمینی(ره) در این مردم نهادینه کردند به جایگاهی ارزشمند در دنیا دست یافتند، بیان داشت: قطار پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف غیر قابل بازگشت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مستکبران عالم فکر می کردند با تحریم و تهدید می توانند مانع از پیشرفت و توسعه کشور شوند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت تحریم ها را به فرصتی برای توسعه و رونق کشور تبدیل کردند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که ملت ایران هیچ گاه از آرمان های به حق خود از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد، بیان داشت: دفاع از انقلاب، نظام، رهبری و حقوق به حق خط قرمز ملت ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره در پیش بودن حماسه نهم دی، از این روز تاریخی به عنوان نماد و تجلی، وحدت، همبستگی ملت و بصیرت بالای ملت ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری عنوان کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در جریان حماسه نهم دی سال 88 ثابت کردند که تا پای جان در مسیر انقلاب و آرمان های آن خواهند ایستاد، بیان داشت: آن حضور تاریخی مردم آبی بر آتش فتنه، آشوب طلبان و فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی با بیان این که جریان فتنه 88 درس ها و عبرت های بسیاری برای جامعه امروز ما در بر دارد، تصریح کرد: باید هوشیار باشیم تا خدای ناکرده بار دیگر این گونه فتنه ها در کشورمان به وجود نیاید که راه آن تبعیت از رهبری و حرکت در مسیری است که ایشان تعیین می کنند.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha