جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اطلاعات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در تبیین اقدامات پشت صحنه برای جنگ رسانه ای در سال ۸۸، گفت: این افراد برای تیمی از روزنامه های زنجیره ای دوره آموزشی در قطر برگزار کردند که این دوره توسط آمریکایی ها اداره می‌شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام حیدر مصلحی شامگاه چهارشنبه در جمع اساتید بسیجی استان اصفهان در سالن اهل بیت(ع) که به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار شد، با اشاره به وقایع فتنه 88 عنوان کرد: این فتنه را به لحاظ تاریخی باید بررسی کرد تا همواره با عبرت گرفتن از آن از تکرار این فتنه ها جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه فتنه 88 دو بازیگر داخلی و خارجی داشت، تصریح کرد: بازیگران خارجی این فتنه کشورهای حوزه خلیج فارس بودند که نیروهای خود را در خدمت سازمان های جاسوسی موساد، ام آی سیکس و سی آی ای قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در سال 92 طراحی سنگین کرده بود که فتنه 88 را ادامه دهد، خاطرنشان کرد: هدایت رهبری و اقدامات اطلاعاتی دقیق، دشمن را به خاک و خون کشید؛ چراکه دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی به دلیل ولایت مداری و تبعیت از ولایت دستگاه بسیار قوی و کارآمد و در دنیا مطرح است.
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه سران فتنه به دو دسته پشت صحنه و در صحنه تقسیم می شوند، تصریح کرد: عوامل پشت صحنه فتنه زن فاسدی را به وسیله آقازاده یکی از مسئولین به میدان آوردند تا با جمع کردن اراذل و اوباش حول محور این زن، پایتخت را به آشوب و درگیری بکشانند.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات عوامل پشت صحنه، جنگ رسانه ای بود که با روی کار آوردن هنگامه شهیدی و خط دادن به مطبوعات اصلاحات آمریکایی جامعه را برای آشوب و درگیری آماده نموده و شش ماه قبل از انتخابات رمز تقلب را مطرح کردند.
وی در تبیین اقدامات پشت صحنه برای جنگ رسانه ای تشریح کرد: این افراد برای تیمی از روزنامه های زنجیره ای دوره آموزشی در قطر برگزار کردند که این دوره توسط آمریکایی ها اداره می‌شد.
وی در رابطه با مهره های نفوذ دشمن در جریان فتنه 88 عنوان کرد: بقایای تیم خرابکار سید مهدی هاشمی و مهره هایی همچون اردشیر امیرارجمندی در خدمت سرویس های اطلاعاتی خرابکار درآمدند و در فتنه نقش ایفا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به اعترافات سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس مبنی بر اینکه در فتنه 88 یک اشتباه کردیم و آن این بود که در دانشگاه ها سرمایه گذاری نمودیم، خاطرنشان کرد: پس از 88 سازمان های جاسوسی برآن شدند تا همزمان با نفوذ در دانشگاه، درون حوزه های علمیه نیز نفوذ کنند تا جایی که رهبری فرمودند: سرویس های ام آی سیکس در بیت مرجع ما افسر اطلاعاتی می‌گذارند.
وی در خصوص حماسه عظیم مردم ایران در 9 دی سال 88 ابراز کرد: حرکت مردم در 9 دی فتنه را متوقف کرده اما این فتنه همچنان ادامه دارد و با طرح جدیدی در حال حرکت است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی تاکنون فتنه های بسیاری را خنثی کرده است.
وی در پایان با اشاره به جریان نفوذی که امروز در کشور توسط دشمنان سازماندهی شده است تصریح کرد: اگر می‌خواهید از فتنه ها در امان بمانید باید مراقب نفوذی ها باشید و در عوض حرکت و پیروی از جریانات مخالف با پیروی از رهنمودهای رهبری از فتنه ها به سلامت عبور کنید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha