پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مهدی عرب پور

حوزه/ نه دی ماه سال ۸۸ روزی بود که در آن روز مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در راستای حمایت از امر ولایت و بیت رهبری به صحنه آمدند و افتخار دیگری در تاریخ انقلاب و خودشان ثبت کردند.

حجت الاسلام مهدی عرب پور مشاور فرهنگی استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در رابطه با حماسه نه دی گفت: نه دی ماه سال ۸۸ روزی بود که در آن روز، مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در راستای حمایت از امر ولایت و بیت رهبری به صحنه آمدند و افتخار دیگری در تاریخ انقلاب و خودشان ثبت کردند؛ نه دی یعنی روز تجدید با ولایت، یعنی روز ایستادگی مردم دربرابر فتنه‌گران، روز حمایت جدی از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب، یعنی نه گفتن به ضد انقلاب و ایستادن جلوی ضد انقلاب.

وی ادامه داد: نه دی یعنی روز همبستگی و همراهی در حمایت از ولایت و نظام، روز حمایت از ارزشها و مبارزه جدی با سودجویان و منفعت طلبان، نه دی یعنی روز ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و مثل همیشه نه گفتن به آمریکا و اسرائیل.

حجت الاسلام عرب پور در دعوت از مردم کرمان برای شرکت در مراسم نه دی گفت: به همین منظور و برای ماندگاری این حماسه، از مردم شریف و متعهد استان انتظار است به پاسداشت این روز بزرگ و به جهت پاسداشت حضورشان در همه صحنه‌ها، در مراسم ۹ دی شرکت کرده و باری دیگر با آرمانهای امام خمینی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نمایند.

انهتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha