پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار نوعی اقدم

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: آمریکا، اسرائیل و اتحادیه اروپا یازده هزار و ۵۰۰ داعشی‌ فرانسوی را در خاک سوریه سازماندهی و تجهیز کردند و امروز فرانسه نگران و وحشت کرده که مبادا آنها دوباره به خاک خودشان برگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رحیم نوعی اقدم صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک به وظیفه مهم طلاب حوزه های علمیه خواهران در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شما طلاب حوزه علمیه خواهران که نام مبارک حضرت زینب (س) بر آن مزین شده است باید توجه داشته باشید که با افرادی که ظاهری موجه ندارند ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشید.

وی افزود: عامل موفقیت شما طلاب حوزه علمیه خواهران، داشتن اخلاق حسنه و شایسته و ادب و احترام نسبت به آحاد مردم به خصوص جوانان می باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شما باید تلاش خود را برای جذب حداکثری انجام داده و لازمه این کار آن است که توجه به شأن انسانی افراد داشته باشید و اینکه زاویه دید خود را تغییر داده و تا می توانید قلب های مردم را به خداوند متعال وصل نمایید و در این راه از تلاش ناامید نشوید.

وی با اشاره به احساس مسئولیت و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری در چنین شرایطی افزود: عده‌ای جوانان پاک و مؤمن از جنس رزمندگان و شهدای دفاع مقدس ضمن احساس تکلیف به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در خاک سوریه جانفشانی کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه ولایت فقیه و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: خدا خواست که دین ما پایدار بماند و عالی‌ترین عنصر بشریت، یعنی حضرت امام حسین(ع) را از ما گرفت و دین اسلام را به ما بخشید.

سردار نوعی اقدم بیان داشت: آمریکا، اسرائیل و اتحادیه اروپا یازده هزار و 500 داعشی‌ فرانسوی را در خاک سوریه سازماندهی و تجهیز کردند و امروز فرانسه نگران و وحشت کرده که مبادا آنها دوباره به خاک خودشان برگردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: ایران اسلامی در مقابل چشم دشمن یک کشور متحد و یکپارچه غیر قابل نفوذ است و در داخل کشور نیز این اتحاد و یکپارچگی باید موجب حل مشکلات شود.

وی افزود: همانطور که وحدت در کشور موجب پیروزی رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت در مقابل داعش در کشورهای سوریه و عراق شد این وحدت زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات فراروی جامعه و مردم خواهد بود.

این رزمنده مدافع حرم بیان داشت: اگر هر کس در هر مسئولیتی و هر زمانی برای ایجاد تفرقه در بین مردم جهت رسیدن به خواسته های سیاسی و جناحی خود تلاش کند، قطعا خائن به مردم است و در بین آنان جایگاهی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha