جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی(ره)- ۱

حوزه/ پژوهشگر برتر جشنوارعلامه حلی بر لزوم برنامه ریزی جدی برای پژوهشگران برتر حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجتالاسلام سعید آذرشین فام امروز در نهمین جشنواره علامه حلی(ره) در تالار قدس مجتمع امام خمینی(ره) گفت: جشنواره علامه حلی جشنواره وزینی است، ولی میتوانیم فارغ از صرف تشویق طلاب جوان و نوقلم در عرصه پژوهش آن را به عرصه استعدادیابی پژوهشگرانی که می توانند در آینده پژوهش های خوبی ارایه دهند مبدل کنیم.

وی افزود: پژوهشگران برتر تقدیر و تجلیل می شوند، زیرا بدون اینکه از جایی کمک شده باشند توانسته اند در این سن و سال و یا در ابتدای کار حوزه خود چنین پژوهش هایی انجام دهند ؛حال وقت حمایت از این جوانان پژوهشگر است.

پژوهشگر برتر جشنواره علامه حلی بیان کرد: لازمه این امر، آن است که مسئولین جشنواره را متنوع تر کنند و آن را به یک برند مبدل کنند؛ در عرصه های آکادمیک وعلمی، جشنواره های مختلف با سطوح مختلف برگزار می شود و هر کدام دارای یک هدف خاص هستند تااستعدادهای ناب این عرصه ها را کشف کنند.

حجت الاسلام آذر شین فام گفت: به همین خاطر می توان تنوعی را در جشنواره های پژوهشی ایجاد کنیم و به دلیل اینکه هدف، شناسایی است قطعا می توانیم مدیریت بهتری داشته باشیم.

وی اظهارکرد: در عرصه پایان نامه ها و تحقیقات پایانی باید رویکرد هدفمندتری داشته باشیم؛ پژوهش ها باید در یک مدیریت کلان، به شکل هدفمند انجام شود و مراکز پژوهشی باهم یک پیوند خاص داشته باشند تا پژوهش ها در اهداف خاص دینی و حوزوی و اجتماعی سامان یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha