شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت الله هاشمی رفسنجانی

حوزه/ همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاق سیاسی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز با حضور شخصیت های حوزوی و دانشگاهی در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در این همایش که  از شخصیتهای حوزه و دانشگاه حضور داشتند، حجت الاسلام پور حسین گفت: هدف ازبرگزاری این همایش معرفی شخصیت اخلاقی  وخدمات شایسته مرحوم آیت الله هاشمی به حوزویان و جامعه است.

 دبیر همایش بررسی شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد:  مسئولین همایش قبل از برگزاری به فکر بودند تا همایشی را برای معرفی جایگاه بالای شخصیتی آن مرحوم  برگزار کنند، به همین دلیل در اولین حرکت اقدام به راه اندازی دفتری برای معرفی شخصیت ایشان کرده اند.

 وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خیلی در خود تجلی داده بود، بحث اخلاق بود، به خاطر همین مسئولین همایش تصمیم گرفته اند، اولین همایش را با همین عنوان برگزار کنند تا در اولین همایش به این بعُد بیشتر پرداخته شود و امروز در این همایش به مسئله پرداخته خواهد شد تا جامعه با شخصیت اخلاقی ایشان بیشتر آشنا شوند.

 حجت الاسلام پور حسین گفت: درکنار بعُد اخلاقی  آن مرحوم، دارای آثار فاخری مانند تفسیر قرآنی و مجموعه مقالات بوده و این اثر امروز در دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha