جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در دیماه سال ۸۸ افرادی بی بصیرت و نادان دل به وعده دشمن سپردند و با همراهی استکبار و دشمنان مردم دست به توطئه بزرگ زدند و به مردم و خون شهدا خیانت کردند تا شاید به مطامع دنیوی خود برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: به برکت نعمت عظیم ولایت، مردم و نظام ما در همه عرصه ها پیروز از میدان خارج شده و البته این موفقیت ها درسایه اتحاد وهمدلی به دست آمده است که برای ما بالاترین معمت است.

حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی افزود: در این میان دشمنان نطام و اسلام نیز هیچگاه دست از توطئه و خدعه علیه مردم حق مدار و عدالت طالب ایران اسلامی برنداشته و برنخواهند داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: در سالهای متمادی انقلاب حمله های سهمگین فرهنگی و غیر فرهنگی بر ضد نظام از سوی استکبار و ایادی داخلی صورت گرفت گه اگر نبود رهبریی های هوشمندانه امام خامنه ای و تبعیت مردم عزیز این نظام هرگز نمی توانست به مسیر خدایی خود ادامه بدهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان  گفت: همگان می دانند که هرگاه نظام ما از دشمن آسیبی دیده است با همکاری خود فروخته های داخلی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی ادامه داد: گاهی هم مشاهده شد که افرادی بودند از ابتدا در دایره انقلاب بودند ولی بعدها دچار انحراف مسیر شدند و از راه ولایت خارج شدند و دچار سیه بختی گردیده و از قطار انقلاب پیاده شده اند.

وی عنوان داشت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند «عده ای خیال نکنند که اگر از ریل انقلاب خارج شدند انقلاب متوقف خواهد شد؛ خیر، انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد».

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این داستان در سال ۸۸ تکرار شد و افرادی بی بصیرت و نادان دل به وعده دشمن سپردند و با همراهی استکبار و دشمنان مردم دست به توطئه بزرگ زدند و به مردم و خون شهدا خیانت کردند تا شاید به مطامع دنیوی خود برسند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: دی ماه سال 88 عده ای خود شیفته با بی اعتنایی به قانون و رای مردم که خود سالها به همین پشتوانه در مناصب قرار گرفته بودند در ساحت شیطان قرار گرفتند و با طاغوت همصدا شدند.

وی با اشاره به اینکه نهم دیماه روز شکوه وعظمت مردم ایران است، گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزمی جزم و قدمهایی استوار بار دیگر در نهم دیماه ۸۸ زیر پرچم ولایت قرار گرفتند و تمام فتنه ها را خنثی کردند و دلدادگی و وفاداری خود را به رهبری و آرمانهای امام و شهدا نشان دادند و مانند سیل خروشان تمام خس و خاشاک را به کناره ای زدند و روز میثاق با ولایت را رقم زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان  اظهار داشت: در این روز خدایی مردم قهرمان و صبور ایران اسلامی نشان دادند همانند گذشته از آرمانهای حضرت روح الله و امام خامنه ای عزیز با افتخار دفاع می کنند و خون خود را نثار آن خواهند کرد.

این کارشناس امور دینی ادامه داد: امروز ملت با ندای رهبری عظیم الشان با امید به سوی قله های افتخار در حرکت است وبه فضل خدای متعال به پیروزیهای بزرگ خواهد رسید.

حجت الاسلام کرمی در پایان گفت: دشمنان ما بدانند این مردم روز به روز با ایمان مستحکم تر و با اقتدار زیر پرچم اسلام و ولایت به راه خود ادامه می دهد و دست هر توطئه گر و فتنه گری را قطع خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha