پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عارف حسین واحدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عارف حسین واحدی گفت: قدرت‌های استعماری برای پیشرفت شیعیان در جهان سنگ‌اندازی می‌کنند و فعالیت‌های فراوانی علیه شیعه انجام می‌دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عارف حسین واحدی با بیان اینکه شیعیان با شهادت خود نهال شیعه را آبیاری می‌کنند، افزود: یکی از مسئولان پاکستانی به من گفت که تکفیری‌ها بر این باور هستند که شیعیان به دنبال جهاد نیستند و من به این مسئول گفتم که اگر دشمن علیه اسلام کاری کند تمام شیعیان اعم از پیر و جوان در راه خدا جهاد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حزب‌الله لبنان یکی از امتیازات شیعه است و قدرت‌های استعماری شیعه را بزرگترین مانع برای پیشرفت در کارهای خود می‌دانند.

دبیرکل مجمع علمای شیعه پاکستان گفت: متاسفانه تکفیری‌ها در پاکستان سعی دارند شیعه را از راه اصلی جدا کنند، اما امروز در پاکستان تکفیری‌ها بسیار ضعیف شده‌اند و باید توجه داشت که تکفیری‌ها را قدرت‌های استعماری بر پا کردند و آنها سعی دارند این گروه را بر سر راه ما قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی ابراز داشت: در سال 2002 یک مرکز اتحاد در پاکستان تشکیل شد که همه مذاهب برای وحدت دور هم جمع شدند اما تکفیری‌ها در این گروه اتحاد شرکت نکردند و ما امروز شکست آنها را در پاکستان می‌بینیم و همچنین امروز اتحاد هر چه بیشتر شیعیان و سنی‌ها در پاکستان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه شیعیان پاکستان بسیار مظلوم هستند، افزود: پیام ما به شیعیان این است که بیدار باشید و علیه دشمنان اهل بیت(ع) ایستادگی کنید تا دشمنان شکست بخورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha