جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، در یادواره شهدای علی آباد همدان

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر گفت: مقاومت،هوشیاری، معرفت و بصیرت مردم انقلابی ایران حماسه ای فراموش نشدنی را در آلبوم افتخارات انقلاب اسلامی ایجاد کرد که این حماسه انقلاب اسلامی را نسبت به مشکلات واکسینه کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر، عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در همدان بیان داشت: حماسه ۹ دی قله رفیع بصیرت ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در ۹ دی دو عنصر ایمان و وظیفه شناسی مردم سبب شد تا با تبعیت از حکم همیشگی امام راحل، پشتیبانی از ولایت فقیه را به عرصه ظهور برسانند.

 استاد حوزه علمیه قم با اشاره نفوذ دشمنان در سال ۸۸ خاطرنشان کرد: دشمنان که با نفوذ در کنار خواص فرایندی را به وجود آورده بودند که نظام را از پای دربیاورند، اما عاشورا و نهضت حسینی به مدد انقلاب و نظام اسلامی رسید.

وی در ادامه افزود: ماهیت اصلی اغتشاش گران و توهین های آنان به مقدسات سبب شد تا مردم چهره اصلی آنها را به خوبی بشناسند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر  گفت: شهید حاج حسین همدانی آن شهید والا مقام و حبیب همیشگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج  مردمی توانست تهران بزرگ را کنترل کند و با همکاری و تعامل با نیروهای امنیتی توانست شرایط عادی را بر جو کشور ایجاد کند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ برخی از خواص که با تطمیع دشمن به دام استکبار افتاده و جز خود به چیز دیگری فکر نمی کردند، اما برای همیشه مردود و روسیاه از امتحان بیرون آمدند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با حضور با بصیرت خود در صحنه ها، جلوی نقشه های دشمنان اسلام را گرفتند و هرگز نباید فراموش کنیم که بعد از ارتحال امام خمینی(ره) چنین جمعیتی را ندیده بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر  تصریح کرد: حضور مردم در عرصه به ویژه مردم تهران در میدان انقلاب مشت محکمی به دهان اتاق فکر استکبار یعنی صهیونیست جهانی بود.

وی در پایان گفت: مسؤولین بی لیاقتی که از قطار انقلاب پیاده شده و در آغوش دشمنان اسلام جا خوش کرده بودند، با امواج نامربوط و تحلیل های غلط، دشمن را دلخوش کردند، اما مقاومت،هوشیاری، معرفت و بصیرت مردم انقلابی ایران حماسه ای فراموش نشدنی را در آلبوم افتخارات انقلاب اسلامی ثبت و انقلاب اسلامی را نسبت به مشکلات واکسینه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha