جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از هر چیز یوم الله ۹ دی سند پایبندی ملت به دین و ولایت و نظام بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که در هشتمین سالگرد حماسه بزرگ مردمی نهم دی قرار داریم، ابراز داشت: فتنه سال 88 با هدف براندازی نظام صورت گرفت و در این قضیه سرویس های جاسوسی نیز به میدان آمدند و از فتنه گران حمایت کردند.

وی افزود: با این وجود مردم در یوم الله 9 دی  با بصیرت ولایی خود و حضور در صحنه ، نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرده و نگذاشتند که اهداف آن ها در عمل محقق شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند روز نهم دی در تاریخ ماندگار شد ، اما آن چه مهم است این که ما باید بدانیم که فتنه تمام شدنی نیست بلکه در عرصه ها و ابعاد دیگر ظهور و بروز پیدا می کند .

وی گفت: در این بین، آن چه مهم است حفظ و تقویت هوشیاری و بصیرت ما در سایه تبعیت از مقام ولایت است و گرنه دشمنان همواره برای ما طراحی های خاص خود را کرده و به دنبال ضربه زدن به جامعه و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا بیان داشت: نهم دی در حقیقت سند پایبندی مردم ما به دین، ولایت و اصل نظام بود و شاهد بودیم که مردم بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید عهد کرده و تبعیت خود از رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha