پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی

رئیس پژوهشگاه حوزه ودانشگاه گفت: در ۹ دی مردم از نزدیک به عمق خباثت و لجاجت دشمن با دین و مقدسات پی برده اند؛ آنها دیدند که چگونه افرادی فریب خورده حتی حرمت روز عاشورا را نگه نداشتند و پرچم های سید الشهدا (ع)را زیر پا گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حماسه 9 دی گفت: نهم دی در جهات مختلف برای مردم ایران اسلامی و نظام مهم است، اولین بعد آن پیروی مردم از ولی فقیه است.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه عنوان کرد: ولایت فقیه یکی از مهمترین رکن انقلاب است و امروز باید خوشحال بود و خدا را شکر کرد که کشور و نظام به دست با کفایت انسانی اداره می شود که از هر لحاظ مدیر، مدبر، شجاع، آگاه به زمانه و دشمن شناس است.

این استاد حوزه اظهار داشت: رکن دوم انقلاب، مردم می باشند این رکن هم بسیار مهم است؛ زمانی مردم متوجه شدند که غرب در مسائل ایران دخالت می کند و اهانتی که فتنه گران در روز عاشورا به ساحت مقدس امام حسین(ع) کردند، آن را دیدند وارد صحنه شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه عنوان کرد: مردم در آن روز دیدند که دشمن به دنبال حرمت شکنی مقدسات است و با همین ایده و طرز فکر به میدان آمده اند و هدف تخریب نظام نیست، بلکه هدف از بین بردن ارزش های دینی و مقدسات است.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی گفت:  مردم از نزدیک به عمق خباثت و لجاجت دشمن با دین و مقدسات پی بردند؛ آنها دیدند که چگونه افرادی فریب خورده حتی حرمت روز عاشورا را نگه نداشتتند و  پرچم های  سید الشهدا (ع)را زیر پا گذاشتند.

وی افزود: مردم متدین با حضور به موقع و هدایت رهبری انقلاب، وارد صحنه شدند و در مقابل غربی ها ایستادند و غربی ها متوجه شدند که مردم  بسیار هوشیار هستند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha