جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فتنه

حوزه/ فتنه گران با این آشوب ها به دنبال پایمال نمودن خون شهدای عزیز و از میان برداشتن ولی فقیه، این شخصیت همیشه بیدار و تیزبین بوده اند؛ اما حرکات آنان «تبدیل به "فتنه" ای شد که جوجه آخر پاییزش در دامن نظام افتاد و نامش "حماسه" شد».

خبرگزاری «حوزه»/ «دم از قانون بزنی؛ اما در مقام عمل، بی قانونی رسوایت کند»؛ این همان مسئله ای است که در سال 1388 شاهد آن بوده ایم؛ اشخاص به ظاهر قانون گرایی که با شعار «تولد دوباره قانون در کشور» گریبان چاک، پا به عرصه انتخابات گذاشته تا بتوانند قانون کشور را از چنگال بی قانون ها بربایند؛ اما در عمل مشاهده کردیم که طمعی جز پست و مقام نداشته و بی قانونی آنان در کف خیابان ها، غوغایی به پا کرد و آنان را رسوا ساخت.

هنوز برخی از جملات این افراد در مناظرات انتخاباتی سال 88 از یادها نرفته است: «بنده واقعا صادقانه و بدون هیچ شیلگی و پیلگی وارد این انتخابات شده و یکی از دلائل اصلی و مهمترین انگیزه های من برای ورود، گریز از قانون بوده است»؛ «ما برای نجات از خودمحوری و قانون گریزی به میدان آمده ایم»؛ «واقعا دلم برای این مردم می سوزد»؛ «به حساب چه کسی این هزینه ها را برای کشور ایجاد می کنید؟»؛ اما گذر کوتاهی از زمان مشخص کرد که دلیل اصلی ورود آنان به این عرصه چه بوده و برای به دست آوردن آن حاضرند چه آتش هایی را روشن و چه حسین هایی را لگدمال نمایند.

فتنه گران با این آشوب ها به دنبال پایمال نمودن خون شهدای عزیز و از میان برداشتن ولی فقیه، این شخصیت همیشه بیدار و تیزبین بوده اند؛ اما حرکات آنان «تبدیل به "فتنه" ای شد که جوجه آخر پاییزش در دامن نظام افتاد و نامش "حماسه" شد».

امروز، 9 دی، سالروز شکست طمع ها، حیله ها، فریب ها و بی قانونی هاست؛ سالروز مهر تأیید دیگری بر اصل ولایت فقیه و مشت محکمی بر اصل فتنه، فتنه گران و آشوب کنندگان است.

همان فتنه گران و آشوب کنندگانی که باید بدانند: ایران، کشور اوکراین نیست که بتوانند با کودتای رنگی، حاکمان آن را جابجا کنند.

ایران، بزرگی همچون «امام خامنه ای» دارد که سیاستمداران منافق و حقه باز دنیا نیز از دید نافذ و چشم بصیر ایشان به حیرت در آمده اند.

هنوز این جمله نتانیاهوی خبیث از یادمان نرفته که گفته است: «به هر سو مي نگرم، خميني و خامنه اي را مي بينم كه پشت مرزهاي اسرائيل خيمه زده اند».

این است آقایی که از دل حوزه های علمیه برخاسته است؛ رهبری که زعامت شیعیان جهان را در دست گرفته و جهانیان را به حیرت درآورده است؛ اما آقاجان؛ هنوز آن درد دل شما با مولایتان در آن نماز جمعه تاریخی را از یاد نمی بریم که فرمودید:

ای سید و مولای من!  

«من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی دارم که این را هم خود شما دادید که همه این ها را فدای انقلاب و نثار شما می کنم. سید ما و مولای ما، برای ما دعا کن که صاحب این انقلاب شمایی».

نائب امام زمان(عج)؛ حداقل کاری که می توانم برایتان انجام دهم، دعا برای سلامتی شماست که کار هر روز و شب ما بوده و خواهد بود.

«آقای عزیزم؛ به امید ظهور آقای غریب»؛  «آقاجان؛ سایه ات مستدام».

محمد رسول صفری

طلبه حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha