شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ترور یک موذن و به آتش کشیدن قرآن ها در مسجدی در هند

حوزه/ مهاجمان با حمله به مسجدی در روستای راجاماهندری در هندوستان، یک مؤذن مسن را به قتل رسانده، قرآن ها را به آتش کشیده و کتب دینی را مخدوش کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از siasat، مهاجمان به یک مسجد در روستای  راجاماهندری در ایالت آندرا پرادش در هندوستان حمله کرده، موذن این مسجد را به قتل رسانده و قرآن ها را به آتش کشیده و کتب دینی دیگر را مخدوش کردند.

براساس جزئیات منتشر شده، مسجد نورانی در روستای راجاماهندری مورد حمله مهاجمان قرار گرفته و محمد فاروغ 60 ساله موذن بومی بیهار این روستا به دست افراد ناشناس ترور شد

وی چند ماه پیش به این مکان آمده بود. به گفته مردم محلی این مؤذن مسن شخصیت بسیار صمیمی و مهربانی داشته و در میان روستاییان به تبلیغ دین اسلام می پرداخته است و به همین سبب نیز مهاجمان وی را هدف قرار داده اند.

حمله کنندگان به این مسجد هچنین کتب قرآن و جزوات دینی را سوزانده و مخدوش کردند. باقیمانده سیگار نیز در مسجد پیدا شد.

طبق گفته ساکنان محلی وقوع چنین حادثه ای برای نخستین بار در این روستا بی سابقه بوده است. مردم خواستار دستگیری هر چه سریعتر مهاجمان شدند.

پیکر موذن کشته شده به بیمارستان منتقل شده است. پلیس محلی تحقیقات 48 ساعته ای برای دستگیری مظنونین آغاز کرده و فضای امنیتی و متشنجی در منطقه ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha